het is én én : draaien is goed om het littekenweefsel zich te laten vormen, dat mag u zeker regelmatig doen, naast ontsmetten.
Enkele dagen geleden heb ik mijn oren laten opwaarderen: er blinken nu kleine witgouden oorbelletjes in.
Op het internet lees ik tegenstrijdige berichten: niet ontsmetten maar draaien met die bellen. Van mijn juwelier heb ik een flesje "anti-septische" middel meegekregen.
Ik ontsmet mijn oortjes en bellen 1 keer per dag zoals opgedragen door de juwelier. Maar moet ik er ook aan draaien of is dat niet nodig? Kortom wat hebben jullie gedaan?
Mannen op een vrouwen-forum zijn meer gay dan ze zelf willen toegeven!
het is én én : draaien is goed om het littekenweefsel zich te laten vormen, dat mag u zeker regelmatig doen, naast ontsmetten.
terramycine is een goed product om te ontsmetten, ik heb dit gebruikt bij oorbel en piercing en heb nog geen enkele keer een ontsteking gehad.
ermee draaien is ook aangeraden zoals skivvy zegt
draaien draaien draaien (zo voorkom je dat de oorbel zich gaat hechten) Maar doe dit wel met schone handen aub!
Inderdaad,Terramycine.
Ik zat met een lichte ontsteking en daarmee was het snel genezen.
Maar je kan dit sowieso gebruiken.
Carpe diem
Oke, draaien is dus de boodschap.
Wel niet makkelijk om dat te doen vind ik. Maar het oorbelleke beweegt![]()
Merci dames!
ps.: ik draai aan het slotje. Draait het staafje dan ook rond? Of moet ik echt aan het steentje zelf draaien? Ik krijg dat immers niet te pakken. Dat is veel te klein.
Je moet ervoor zorgen dat het staafje draait en dat gaat niet gaan door enkel aan dat slotje te draaien![]()
Wil je aandacht of een koekje?
Daarom schieten ze normaal met dikkere oorbellen ook denk ik, die van mij kon je toch makkelijk vastpakken om mee te draaien hoor.
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Op 12/01 heb ik mijn oren laten versieren met oorbellen.
Sinds die tijd blijf ik dus voortdurend pijn hebben aan mijn oorlellen. Het komt en het gaat: aanraken doet pijn. slapen op de oren doet pijn.
En nu vandaag is 1 oorlel helemaal rood en gezwollen. Ik heb ook het idee dat er vocht uit komt. Maar echt goed checken kan ik het niet.
Ik heb de oren elke dag met steriel water gespoeld en meermaals per dag aan de knopjes gedraaid.
Wat nu? Moet ik ze uit doen? Inhouden? Medicatie gaan halen?
Kortom: auw ik wil geholpen worden. Naar de dokter van wacht gaan lijkt me zo stom.
Naar de dokter!, ik denk dat het ontstoken is! Ben je zeker dat het witgoud is en geen metaal van twijfelachtige afkomst?
Met ontsmettingsalcohol overvloedig "wassen" en ik zou ze eruit halen.
Wat nu gaat gebeuren is: toegroeien, en als je ze nog wilt laten schieten ga dan voor gouden knopjes.
Et alors?
Bladwijzers