Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: stijltang

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Reputatie Macht
    7

stijltang

hoi

omdat ik de bomen niet meer door het bos zie vraag ik even aan jullie welke stijltang jullie of toch sommigen onder jullie hebben en of je er tevreden over bent ??
    trotse mama van Darinka en Axel

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    6

Re: stijltang

Ik heb er nu één van Philips en die daarvoor weet ik niet meer welk merk dat was (geen babyliss). Alleszins, allebei tevreden over. Ik heb dik en veel haar dus ik heb een brede. Dat is eigenlijk het enige waar ik op heb gelet bij de aankoop van mijn tweede stijltang...

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    5

Ik heb een professionele stijltang, van het merk Tondeo. Mijn vroegere kapster haar stijltangen, haardrogers en tondeuses waren ook van dat merk.
    Ik heb ze in een groothandel gekocht, ze was wel niet goedkoop. Normaal kostte ze rond de €150, maar omdat de mijne einde serie was, heb ik er maar iets meer dan de helft aan gegeven.

Het is echt wel een goeie! Ze wordt in geen tijd warm, ze werkt met ionen en dat merk ik echt aan mijn haar. Ik heb ook nog een andere stijltang en daar krijg ik mijn haar nooit zo glad mee en dan komen de krullen ook nog eens sneller terug.

red_lion
    Guest

Ik heb ook een van Tondeo, nu heb ik ze ongeveer 3 jaar en toen heb ik er iets van een 120 euro voor betaald. Ik ben er nog steeds heel tevreden over.

Stijltangen van CHI zouden ook heel goed zijn.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    0

De chi stijltangen zijn inderdaad de beste die er zijn vind ik. Ook wel duur, je zit toch over de 150euro daarvoor denk ik, maar echt heel goed. Op temperatuur binnen een halve minuut, maakt je haren niet kapot, en je kapsel zal knalrecht zijn, ook al heb je krullen van jezelf.
    Ik lijk nu mss wel een chivertegenwoordiger, maar ik spreek uit ondervinding

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    5

de goedkoopste uit het kruidvat. was toen ik ze kocht iets van een 20 euro denk ik.
    heb er ook een gehad van babyliss en die werkte niet.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    22
    Reputatie Macht
    0

Ik ben wel blij van mijn Philipsje
    En heb ook een babyliss gehad, en werkte net als bij galore ook niet

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Reputatie Macht
    0

Babyliss Wet 'n dry

Bij mij werkt die wel. 'k Heb die al verschillende jaren. Eens besteld via Collishop en +/- 40 € voor betaald (dacht ik, 't is wel al lang geleden)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Reputatie Macht
    7

hoe zijn die "platen" van jullie stijltang ??

bij mij zijn die van metaal maar die van de kapper zijn precies van hard plastiek (kan ook iets anders zijn hoor) maa zo zag het er wel uit.en ja ik ben het vergeten te vragen welk merk het is

ik heb geen lang haar dus het is enkel om mijn frou frou en een beetje boven op het hoofd anders kroeselt mijn haar zo na het fohnen.
    trotse mama van Darinka en Axel

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Reputatie Macht
    0

Ik heb er een van babyliss en die is ok maar ook niet meer. Ik wil graag een nieuwe kopen maar dan wil ik ook echt een hele goeie dus ik volg hier even mee.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten