Ik zou graag eens van die katoog-lenzen hebben, voor op haloween of zo... Weet iemand waar je dát kan krijgen?
(even mee profiteren van je topic sirkje, maar je vergeeft het me wel zeker)
Ik wil wel eens testen hoe ik met blauwe of groene ogen zou staan![]()
Ik heb op internet al wat gezocht, maar ik vind alleen maandlenzen in de gekleurde versies? Ik zou precies liever daglenzen testen (= goedkoper, 'k ga dat toch niet vaak gebruiken).
Bestaat dat? Waar kan ik dat vinden? (btw, ik heb lenzen op sterkte nodig!)
Ik zou graag eens van die katoog-lenzen hebben, voor op haloween of zo... Weet iemand waar je dát kan krijgen?
(even mee profiteren van je topic sirkje, maar je vergeeft het me wel zeker)
Die kat-oog lenzen kun je vinden bij Large, ge weet wel, het boekske en de site.
Gewone kleurlenzen kun je ook vinden bij kruidvat, als het toch maar is om eens voor de fun te proberen. Maar of die op sterkte zijn...???
Meisie, ik ben gisteren kattenogen tegengekomen met mijn geGoogle. FF zoeken![]()
Linkje voilà![]()
Kleurlenzen bestaan met sterkte. Maar ik vind alleen de varianten voor een maand. Ik heb 2 verschillende sterktes nodig, dus ik kom uit op 40e/2 maand. Kans is groot dat ik die kleurtjes maar 2x ga dragen, dan vind ik 40e wel véél geld![]()
En wat kleur ogen heb je nu sirk? Bruin? Of grijzig meer?
Want op grijze (grijs-blauw) kan je wel groen testen of feller blauw... maar op bruine ogen gaat blauw en groen toch weer een ander zicht geven.
Zo was dat enkele jaren geleden toch, kennis van me probeerde dat ook eens en het resultaat viel wat tegen omdat haar eigen kleur er door kwam piepen.
Maar misschien zijn de lenzen wel beter van kwaliteit nu40 euro voor 'eens te proberen' is inderdaad veel
tot zover mijn geweldige bijdrage(die kat-oog-lenzen vond ik trouwens vreeeeed creepy bij een klasgenootje 4-5 jaar geleden
)
Jep, heb bruine ogenIk had ook al gedacht dat blauw of groen nooit zo fel zou lijken door mijn donkeren ogen... Maar 'k wil het toch es proberen!
Morgen ga'k langs het Kruidvat, desnoods een opticien ook, ik wil kleurtjesssss!
Vergeet geen foto's te trekken he![]()
Lol, 't zal de moeite zijn: ik wil mijn haren ook weer knalrood verven morgenRood haar - groene / blauwe ogen... I'm a total witch!
Die katogen hebben ze volgens mij ook bij pearle (voor wie niet online wil bestellen). Enfin, ik dacht dat he, schiet me niet af als het niet zo is
beter zo dan blauwe haren en rode ogen![]()
Bladwijzers