Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 50 van de 50
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Reputatie Macht
    12

Re: Hoe moet je op 5 minuten een kapsel in model krijgen?

Helemaal niét nuttig : ik laat mijn haar wat knippen en voor de rest laat ik ze 99% van de gevallen zo drogen. Niets haardrogertoestanden. Ik heb ook sluik haar waar je niets mee kan doen (behalve dan op originele manieren vastbinden) en heb mij er gewoon bij neergelegd

Ochtendritueel: kammen en in een staart doen als ik goesting heb Da's op minder dan één minuut geflikt!

Ik gebruik sinds een tweetal weken wel de shampoo van Eucerin en mijn haar wordt precies minder snel vettig + het heeft iets meer volume.
    Et alors?

I_Bella
    Guest

Mijn haar is in "model" in minder dan 5 minuten: Ik heb lang krullend haar dus de TS kan ik misschien niet echt verder helpen...

Net als Aergheyn laat ik mijn haar knippen en verder altijd aan de lucht drogen (ik bezit zelfs geen haardroger).

Mijn ochtendritueel: een keertje met mijn handen door mijn haar gaan, een keer met mijn hoofd schudden en that's it!

Ik heb wel al ondervonden dat een goeie snit daarbij zeer van voordeel kan zijn. Mijn kapster bijvoorbeeld houdt rekening met het feit dat ik het niet ga brushen en dat het dus op natuurlijke droogwijze ook goed moet vallen.

Freekje
    Guest

Ik vind persoonlijk dat mijn haar altijd in model is
    Toevallig stijl haar, dus ofwel een staartje ofwel gewoon één speldje. Met alleen dat speldje en recht uit bed lijkt het soms alsof ik er uren mee bezig ben geweest

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Lieselyke
    [quote=01Sirk][quote=Unknown]
    Citaat:
    ...ondersteboven te drogen...

Doe ik ook, al is het slechtste wat je voor je haar kan doen, tégen de groei van de schubben in.......

Dat geloof ik niet? Je haar splitst toch onderaan, wat heeft dat met je haarschubben te maken?

Als je ondersteboven gaat hangen, en je blaast wel met je haardroger van onder naar boven, je weet wel... lucht naar je gezicht toe...jawelz, dan is het slecht voor je haren. Maar niet van één keer

Als je ondersteboven gaat hangen, haal dan eerst en vooral de dop van je haardroger, zodat je geen gerichte lucht'straal' meer krijgt. Beter is dan nog om je arm boven je hoofd te brengen en dus van je haarwortels naar je haarpunten toe te blazen.

Maar daar wordt je arm zo zwaar en lui van

Oplossing: dep je haren héél goed af voor je begint te blazen. Met je hoofd rechtop droog je tot het bijna droog is, ga dan ondersteboven hangen, blaas al woelend met je handen over je hoofdhuid zodat het daar veel volume krijgt.

Zwier je haren dan naar achter en kom terug rechtstaan, en droog dan netjes, van hoofdhuid tot haarpunten je haren terug naar beneden. Resultaat is hetzelfde qua volume, maar beter voor je haren

In de shampoo-discussie ga ik me niet mengen maar ik wilde hier toch even op reageren.

Merci L, om mijne uitleg effe te verduidelijken
    Tja, en die shampoos, mij kan het werkelijk niet schelen wie welke shampoo gebruikt hoor, zolang mijn haar met -een naar mijn mening- goede shampoo gewassen wordt, ben ik allang content.
    Ik heb nu ook wel de chance dat ik stijl haar van mijzelf heb, plattekes, dat wel (maar daarvoor ga ik dus ondersteboven hangen zoals hierboven beschreven ).

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: Aergheyn
    Ik heb ook sluik haar waar je niets mee kan doen (behalve dan op originele manieren vastbinden) en heb mij er gewoon bij neergelegd

Ochtendritueel: kammen en in een staart doen als ik goesting heb Da's op minder dan één minuut geflikt!

Jij bent een Aziatisch type, nee?
    Ik durf wedden dat jij van dat prachtig donker sluik haar hebt

Niet dat ik je dat niet gun,...
    Leve België !!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Ik heb al 100 kappers versleten : goede snit of niet, ik blijf er ongekapt uitzien
    Leve België !!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Reputatie Macht
    12

Citaat van: Fanata
    Citaat van: Aergheyn
    Ik heb ook sluik haar waar je niets mee kan doen (behalve dan op originele manieren vastbinden) en heb mij er gewoon bij neergelegd

Jij bent een Aziatisch type, nee?
    Ik durf wedden dat jij van dat prachtig donker sluik haar hebt

Niet dat ik je dat niet gun,...

Ja, het is leuk om van vele meisjes te horen dat ze mijn haar willen hebben, maar ik vind het nogal saai Ik wil ook af en toe krullen (en hiermee hebben we allebei hetzelfde probleem )
    Et alors?

ollekebolleke
    Guest

Ik wil ook zo een mooi donker sluik haar!!!

En kan je daar geen krullen inleggen Aergheyn? Of is het daar te stijf voor?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Reputatie Macht
    12

Wel, als ik met halfnat haar in een vlecht ga slapen dan heb ik de volgende ochtend golvend haar. Maar tegen het einde van de dag is het zogoed als gedaan met golfjes

Nooit echt een steiltang geprobeerd omdat ik toch wel schrik heb om mijn haar te beschadigen.
    Et alors?

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Leeftijd
    20
    Reputatie Macht
    0
    ik heb lang dik haar en het enige wat ik er mee kan doen is nen lage staart maken en dan opsteken maar voor mijn stage is mijn haar te lang en moet ik een dot/knot maken maar dat lukt dus niet iemand tips, ideen?

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum rechten