Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Reputatie Macht
    0

Clinique 3-Stappen Huidverzorgingssysteem

<span style="font-weight: bold">Mijn ervaring met het Clinique 3-Stappen Huidverzorgingssysteem
    </span>

Ik ben vorige donderdag begonnen met het testen. De eerste stap met de Facial soap houdt in dat ik een beetje van de zeep op mijn hand doe en mijn gezicht ermee inwrijf. Daarna spoel ik dit af en maak ik mijn gezicht droog.
    Daarna doe ik wat Clarifying Lotion op een watje en ga er eenmaal mee over mijn gezicht.
    Daarna hydrateer ik mijn gezicht met de Dramatically Different Moisturizing Lotion.

De eerste stap ben ik vrij tevreden over. Het is een aangename zeep om je gezicht mee in te zepen en het spoelt ook makkelijk af. Het enige wat misschien wel beter kan naar mijn mening is de geur ervan. Het is niet zo dat het product stinkt, maar aangenaam is het ook niet echt.

De tweede stap ben ik minder over tevreden. Ook hier is de geur niet erg aangenaam (nog minder dan de zeep), maar het ergste van al is het branderige gevoel dat ik erbij krijg. Ik weet niet of het een lichte allergische reactie is of dat het nu eenmaal aan het product ligt. Ik kom er heel lichtjes rood van, maar dit trekt vlug weg, dus het is niet zo dat ik er in uitslag van kom. Wel heb ik het gevoel bij deze stap dat mijn huid wel veel beter ademt na het gebruik ervan.

Als laatste is er de Dramatically Different Moisturizing Lotion. Hiervan ben ik op zich wel tevreden, het wrijft makkelijk open en mijn huid voelt zacht en gehydrateerd aan. Eén minder praktisch kantje eraan is dat er geen pompje in het flesje zit. Het is een glazen flesje, dus ook de lotion eruit duwen is geen optie. Dit is dus alles behalve handig.

<span style="font-weight: bold">Het effect ervan</span>

Ondanks de minder goede kantjes hieraan, vind ik het wel enig effect hebben. Mijn huid ziet er inderdaad zuiverder uit en ook de droge plekken in mijn gezicht zijn iets verminderd.

Ga ik het daarom ook aankopen na de testperiode? Nee, dat denk ik niet, want het lijkt me niet volkomen normaal dat de Clarifying Lotion zo'n branderig gevoel geeft.

Mijn eindscore hiervoor? Ik zou zeggen een 6 op 10.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met het Clinique 3-Stappen Huidverzorgingssysteem. Zijn jullie er tevreden over? Hebben jullie ook dit branderige gevoel bij stap 2?
    heksje6666

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    11

Re: Clinique 3-Stappen Huidverzorgingssysteem

Welk programma heb je gebruikt? 1-2-3-4? Mss heb je niet het juiste gebruikt voor je huidtype.
    Over de clarifying lotion, die vind ik ook wel vrij aggressief. Het is te doen, en hij werkt wel goed, maar écht lief is die toch niet voor mijn velleke. Maar nu heb ik gezien dat de clarifying lotions een update hebben gekregen en de nieuwe zouden milder zijn voor je huid. Heeft iemand die nieuwe lotions al geprobeerd? Want als die echt beter zijn op dat vlak ben ik in staat direct een nieuwe fles te halen en de oude niet eens op te gebruiken.
    strawberries & cream

op dreef Array
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    48
    Reputatie Macht
    0

Ik ben ook gestopt met die clarifying lotion omdat die een branderig gevoel gaf. Ik vermoed dat er alcohol in zit?
    En die moisturizing lotion, dat vind ik niet voedend genoeg voor mijn droge huid en schandalig duur voor zo'n klein flesje waar 1/3 blijft inzitten door die glazen verpakking....
    De zeep zelf valt nog mee maar ik vind ook dat ze niet aangenaam ruikt.
    Momenteel gebruik ik een schuimende gezichtsreiniger van Biocura (uit de Aldi) voor rijpere huid : die ruikt lekker en reinigt heel mild. Daarna gebruik ik gewoon Nivea lotion en een dag- of nachtcrème.
    Ik vind niet dat mijn huid er slechter uitziet dan toen ik Clinique gebruikte.

Nleke
    Guest

puntjes aan het sprokkelen voor The Insiders?

MissSquash
    Guest

Citaat van: Nleke
    puntjes aan het sprokkelen voor The Insiders?

denk ook dat het zoiets is

MissSquash
    Guest

LOL het staat zelfs op de site van the insiders dat FS een optie is om te komen posten.

Soit, we hebben al genoeg geleuterd over dat 3 stappenplan in t verleden.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    3

Ik ben daar allergisch voor; krijg heel droge en schilferige plekjes op mijn wangen en voorhoofd. En voor jullie het opmerken: ik heb de juiste flesjes voor mijn huidtype gekocht.

Het het spul in kwestie daar maar netjes ingepakt en aan mijn moeder cadeau gegeven. Denk dat het nog steeds met een strikje in haar kast staat.
    Mannen op een vrouwen-forum zijn meer gay dan ze zelf willen toegeven!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Mar 2004
    Leeftijd
    33
    Reputatie Macht
    20

Ik gebruik het nog altijd en ik ben er wel tevreden over, maar ik moet wel wat experimenteren soms en switchen tussen nr 2 en 3. Ik vind het 3-stappenplan goed voor 's morgens, maar ik gebruik het 's avonds niet. Niet omdat ik het niet goed vind maar omdat ik qua ontschminker eigenlijk tot nu toe niets goed gevonden heb, niet van Clinique en ook niet van een ander merk. Ze ontschminken wel natuurlijk maar ofwel is het een melk en daar houd ik niet van, ofwel een lotion waar dan zo'n vettig laagje achterblijft (omdat ik waterproof mascara gebruik). Recent heb ik de reiniger van Eve Lom besteld (zie topic terzake) en daar ben ik wel tevreden over tot nu toe! Wat maakt dat ik 's avonds enkel dit gebruik + nachtcreme, deze laatste overigens wel nog altijd van Clinique maar als hij leeg is, schakel ik misschien over op Eve Lom (ik ben van mening dat je producten beter zoveel mogelijk op elkaar afstemt).
    Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!

colours
    Guest

Ik gebruik het ook nog steeds, maar combineer het wel met andere producten naargelang de behoeften van mijn huid. Bijvoorbeeld nu in de winter merk ik dat mijn huid heel wat last heeft van de wind, kou, enz. waardoor ik crèmes gebruik die mijn huid beter hydrateren. Met de lotion heb ik namelijk ook niet genoeg en normaal gebruik ik deze in combinatie met de superdefense crème (die ik overigens nog steeds fantastisch vind, maar niet geschikt voor de winter vanwege de hoge spf).

Ik ben ook al een paar keer compleet veranderd van producten, maar keer toch steeds terug naar het 3-stappenplan. De reiniger is tot nu toe dé beste die ik ben tegengekomen (reinigt goed, en effectief zonder mijn huid uit te drogen - vele andere reinigers beloven hetzelfde maar doen mijn huid toch trekkerig aanvoelen na gebruik). En ik ben ook nog steeds fan van het zalige frisse gevoel na gebruik van de lotion.

Ik heb echter ook gehoord dat de lotions een update hebben gekregen en iets milder voor de huid zouden zijn, dus ik ben daar eigenlijk ook eens benieuwd naar. Maar ik denk dat ik toch eerst mijn fles die ik nu heb zal opgebruiken.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Reputatie Macht
    0

Rozeke, in de Paris XL van Brussel centraal staat er een stand met OPI producten. Moest je er nog naar zoeken...
    Leve België !!!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten