Wat een raar onderwerp voor een spreekbeurt![]()
Hai folks...ik ben de dochter van een vriendin aan het helpen met haar spreekbeurt over aandacht vragen en aandacht krijgen.
Daarom volgend vraagje naar jullie toe..wat vinden jullie bv. aandacht vragen op een positieve manier, en wat vinden jullie aandacht vragen op een negatieve manier ?
Wat een raar onderwerp voor een spreekbeurt![]()
I am the sweetest drug!
Uki inside!
Ook geen simpel onderwerp lijkt me, want ik denk dat iedereen daar anders over denkt.
Pralinetje, vind je geen antwoord in psychologische of opvoedkundige boeken?
Negatief aandacht vragen is voor mij: blijven krijsen tot ze naar je luisteren (kleine kinderen dan), driftbuien, 'stout' zijn tot ze je opmerken, flauwe opmerkingen geven om op te vallen,...
Positief aandacht vragen: de doodnormale hulpvraag aan iemand, wachten tot iemand uitgepraat is en dan pas je vraag stellen, ergens aan werken/knutselen/tekenen tot het af is en dan pas naar iemand gaan om het te laten kijken,...
Verder dan dat reikt mijn kennis hierover op dit moment niet echt... Dit is het eerste dat in mij opkomt.
Positief: je hebt iemand geholpen, je hebt een goede prestatie geleverd.
Negatief: zoals de peutertjes soms doen... broertje/zusje slagen
Maar da's veel te zwart wit, misschien moet ze ook eens nadenken over wat aandacht nu juist is. Sorry, opleidingsmisvorming![]()
Et alors?
Inderdaad moeilijk maar ik treed de mening van Pingu bij ...
Positief: je hebt iemand geholpen, je hebt een goede prestatie geleverd.Citaat van: Aergheyn
Zou ze het niet wat ruimer bedoelen?
Bv positieve of negatieve aandacht door bepaalde al dan niet shockerende reclamecampagnes? Als in acties van Peta?
Of bv terroristische aanslagen? Of Hans Van Temse als vb geven?
Of bewust irritante reclame waar zeker over gebabbeld wordt?
Ik denk dat je daar best veel over kan vertellen op een boeiende manier. Dat wil nu niet zeggen dat ze dat moet demonstreren met molotovcocktails ofzo hé?
Of zie ik het nu te groot?![]()
Awel, dat vind ik een goed idee![]()
Die molotovcocktail?![]()
Ja die![]()
![]()
Citaat van: FreekjePositief: je hebt iemand geholpen, je hebt een goede prestatie geleverd.Citaat van: Aergheyn
Zou ze het niet wat ruimer bedoelen?
Bv positieve of negatieve aandacht door bepaalde al dan niet shockerende reclamecampagnes? Als in acties van Peta?
Of bv terroristische aanslagen? Of Hans Van Temse als vb geven?
Of bewust irritante reclame waar zeker over gebabbeld wordt?
Ik denk dat je daar best veel over kan vertellen op een boeiende manier. Dat wil nu niet zeggen dat ze dat moet demonstreren met molotovcocktails ofzo hé?
Of zie ik het nu te groot?![]()
Om nog maar te zwijgen over de VT4 Show met Vangheluwe![]()
Music is a connection to a higher power.
Bladwijzers