Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Psoriasis

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    May 2011
    Reputatie Macht
    0

Psoriasis

Hallo, Ik heb psoriasisplekken op mijn hoofdhuid. Ik weet dat deze ziekte niet echt te genezen is, maar heeft er iemand soms tips om de schilfers te verminderen, jeuk te doen ophouden, .. Ik heb al heel wat shampoo's geprobeerd, zalfjes gesmeerd (maar dit is wat moeilijk in het haar), paardemelk gedronken, enz.
    Je weet maar nooit é dat ik hier toch een wondermiddel vind!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    0
    Hallo, ik heb ook psoriasis op de hoofdhuid en vroeger menige cortisonezalf moeten smeren, dit is echt rommel, je moet het s avonds voor het slapen gaan op je hoofdhuid smeren, niet makkelijk met al dat haar en als je s morgens wakker wordt zie je er uit als een punker haha.
    Maar ik kan het goed onder controle houden nu met de ultradoux shampoo van ducray, verkrijgbaar bij de apotheek. Je doet lang met zo een fles, kost iets van 13 eurookes geloof ik. Ik was mijn haar over andere dag, maar owee als ik een andere shampoo probeer, dan is het mis. Ik kreeg de shampoo indertijd voorgeschreven van de huidarts, omdat je met die cortisone je haar elke dag moest wassen. In deze shampoo zit geen parfum of zo, probeer het eens zou ik zeggen, je kan ook altijd een staal vragen bij de apotheek. Verder geen gels of lakken of cremebad gebruiken. Helaas is dit niet te genezen en je zal vast wel regelmatig een opstoot meemaken, stress is ook een grote boosdoener.
    Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    35
    Ik heb daar in het verleden ook last van gehad, met name op mijn hoofdhuid meestal en Diprosalic lotion (voorgeschreven door dermatoloog) hîelp het best bij mij
    Music is a connection to a higher power.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Leeftijd
    63
    Reputatie Macht
    0
    Hallo dietje,
    Ken je het product Aloe Vera Emergency spray van de Aloe Barbadensis"miller" plant en de aloe Vera concentraat gel die twee produkten samen gebruiken en het heeft goed resultaat.
    Als je meer wilt weten kan je mij mailen. of kijk op de site e-aloe vera.nl
    Groetjes Jeanette

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Leeftijd
    21
    Reputatie Macht
    0
    De vader van mn vriend heeft dit ook en hij heeft een soort van zonnebankkuur gedaan, waardoor hij een hele tijd elke dag onder de zonnebank ging. of het echt de jeuk verhielp weet ik niet, maar de vlekken zijn wel zo goed als onzichtbaar geworden in vergelijking met daarvoor...

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0
    Hallo,

Mijn naam is Frederik en mijn echtgenote heeft ook psoriasis, en dit gedurende reeds 15 jaar. Zij heeft ook reeds menige behandelingen gehad met cortisone, laser, puvatherapie, diverse zalven, maar niets hielp. We waren echt de wanhoop nabij. Er kwamene er ook steeds meer en meer bij. Tot op heden!!! Wij zijn 3 maanden geleden begonnen met een behandeling op basis van Aloë Vera van het merk Forever Living Products. Dit zijn echt superprodukten. Ze zijn 100% natuurlijk en hebben een ongelooflijk positief effekt op de psoriasis van mijn vrouw. Ze gebruikt 1 drinkbare oplossing en 2 crèmes die ze mengt. Echt een aanrader!!!! Dit is het eerste wat echt werkt. En het is ook gezonder om natuurlijke produkten te gebruiken dan al die corstisone.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Reputatie Macht
    0
    Hallo, ik ben kapster en mijn vriend heeft ook psoriasisplekken op zijn hoofd en hij is zeer goed geholpen met de Kertyol Shampo van Ducray (apotheek).
    Indien de plekken tot te hardnekkig zijn gebruikt hij een paar dagen Xamiol.

Succes,
    Marina

Super Moderator komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    0
    bij de apotheek selsun gaan halen, is me door de dermaoloog aangeraden en help bij mij heel goed

grtz

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eastend Bekijk berichten
    Ik heb daar in het verleden ook last van gehad, met name op mijn hoofdhuid meestal en Diprosalic lotion (voorgeschreven door dermatoloog) hîelp het best bij mij
    je bent niet genezen, je bent in remise... het kan terugkomen...
    mijn schoonbroer heeft het erg (over heel zijn lichaam, erge graad, erfelijk)

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    0
    Je kan niet genezen van psoriasis, je kan het enkel proberen in te dijken. Je kan wel kalme periodes hebben en opstoten, maar normaal gezien gaat het nooit helemaal weg.
    Psoriasis is een immuniteitsziekte, het kan ook hevige gewrichtspijnen en ontstekingen teweeg brengen.
    Ik ga zeker de tips voor verzachting hier onthouden, heb ook hevige periodes en smeer dan cortisone, maar het is ook niet je dat..bij mij is het wel iets beter sinds ik altijd met die zachte shampoo zonder parfum en toevoegingen mijn haar was. Ik moet heel erg voorzichtig zijn met gels of lak of wat dan ook, ook brushen lokt wat uit. Stress is ook een grote boosdoener.
    Meestal krijg ik juist wanneer het winter wordt een ferme opstoot, mijn dermatoloog vertelde me dat dat ligt aan de drogere lucht die centrale verwarming veroorzaakt.
    Enfin, ik vind dat ducray(verkrijgbaar bij de apotheek) goede produkten heeft om te verzachten.
    whiskas likes this.
    Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten