Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Reputatie Macht
    0

Estee Lauder Revitalizing Supreme

Als insider wil ik hier graag mijn verhaal kwijt over de REVITALIZING SUPREME CREME van ESTEE LAUDER!
    Voor de niet - kenners: De antiverouderingscrème van EL. Wat is dat? Het is een all in one crème die verjongt, hydrateert en revitaliseert.
    Ik ben momenteel de crème aan het testen. Wie ben ik een jonge dertiger met 2 ongelooflijk schattige jongens en een tedere man. Waarom ik graag die crème wou testen, omdat ik vrij snel na elkaar 2 jongetjes heb gebaard en ik eigenlijk niet zoveel tijd meer had voor mezelf en daar wou ik verandering in brengen. Ik zag er de laatste tijd ook zeer vermoeid uit. Vroeger werd ik altijd een 5-tal jaar jonger geschat, maar dat is de laatste tijd niet meer zo. Ik heb wel mijn twijfels over een allesomvattende créme...maar we zullen zien
    Het begon wel allemaal zeer goed. Toen ik het pakje ontving en het potje zag dacht ik dat ziet er goed uit. Ik deed het potje open en rook eens aan de créme, gelukkig rook deze heel bloemig. Dat is natuurlijk mooi meegenomen, stel u voor dat de geur niet te harden was, dan zou je het waarschijnlijk niet op uw gezicht smeren. De crème is ook zeer smeurig en je hebt er niet veel van nodig. Ze smeert zeer goed uit. Het trekt onmiddellijk in en is dus niet vettig. Allemaal positieve punten dus. Ondertussen zijn we een paar dagen verder en ik moet zeggen dat de créme zeer goed hydradeert. In de winter gaat mijn huid gemakkelijk trekken en dat gevoel heb ik nu niet, ook niet als ik uit de douche kom. Maar ik twijfel er aan of mijn huid er nu echt jonger en gladder uitziet. Mar ik blijf verder smeren en we zien wel, kwaad voor mijn huid zal het sowieso niet zijn.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Reputatie Macht
    0
    hallo ik ben een 33 jarige vrouiw en mama van 2 kids, door de werkdruk enz is het niet makkelijk enige tijd voor mezelf te vinden, maar met deze creme is het opgelost. Ook de weersomstandigheden, zoals koude enz doen geen eer aal u huid. Ik gebruikte een dagcreme, en af en toe een nachtcreme. Maar sinds ik dit gebruik merk ik een verschil ( kleine rimpeltjes zijn zachter geworden). De aangenaame geur en structuur zette mij aan dit iedere dag te gebruiken. Mijn huid ziet er na 2 weken zachter en gladder uit. De pot en de verpakking zijn erg mooi. Hij smeert makkelijk uit en geschikt voor alle huidtypes. ik ben blij dat ik uit gekozen ben om dit uit te testen en samen te delen met andere grtjes wendy

komt pas aan Snake Champion Array
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Leeftijd
    22
    Reputatie Macht
    0
    Dilight. Wat zijn je vedere bevindingen naar langer gebruik van de creme. Ben erg benieuwd nameljk.

Bladwijzers

Forum rechten