Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Reputatie Macht
    0

Tanden te kleinen, enkele optie kronen??!!

Ik knars al jaren mijn tanden, men tandarts heeft me hier een bitje voor gegeven. Alleen helpt mij dit niet voldoende, ondanks dat ik iedere nacht
    trouw mijn bitje in doe blijven mijn tanden slijten en afbreken
    Nu is zijn mijn tanden er zo erg aan toe dat ik kronen moet laten zetten. Grote probleem is dat volgens de tandarts mij dit 6000Euro gaat kosten!!
    De voorzorg vergoed hier niks van, maar is dus echt nodig. Ik ben radeloos, heeft er iemand misschien een idee wat ik kan doen om mijn gebit en mijn bankrekening te redden???!!

Ik ben radeloos

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    je kan natuurlijk opteren voor een volledig uitneembaar kunstgebit en dan ben je voor twee maal 700 euro gediend (onder en boven) maar dit zou ik als je nog jong zou zijn zeker niet doen. je kaakbeen gaat meer en meer regresseren door de druk en op den duur moet je dan botenten laten steken (ken iemand die dat voor gehad heeft en als ik zag wat voor pijn die man heeft gehad..... ik zou alvast beginnen sparen!)
    I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4
    Moest ik zo schrijven dan zou ik ook tandenknarsen, maar dat terzijde.

Een mogelijke oplossing bestaat erin alles te laten trekken wat los of vast staat: geen tanden, geen geknars!
    Als dat om enigerlei reden niet wenselijk is dan zou je kunnen ingaan op het aanbod "Wie verdient een make-over?", misschien ben je er voldoende erg aan toe dat je wordt geselecteerd.
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum rechten