Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 33 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 327
    Guest

vrouwen emancipeer en accepteer de mannen in rok

Het word tijd dat de taboe door broken word dat mannen nu ook rokken/jurken gaan dragen.
    Vrouwen kunnen en mogen alles dragen rokken/jurken korte/lange
    broeken en zelfs heuze mannenpakken met stropdas gewoon te gek ,en als ik in een rok of jurk loop word ik voor homo of travestie uit gemaakt ten eerste ik ben hetero ben getrouwt en heb twee kinderen .
    Ik vind dat alle kleding unisex moet word dragen wat je wilt wat bij de vrouwen al geld en dan denk ik bij mijn eigen is dat nu emancipatie ??????? kijk ik vind een rok lekker dragen of een mooie jurk .
    Als ik nu in een rok naar de stad loop ben ik misschien wel de eenigste een rok draag want de meeste vrouwen dragen alleen lange broeken , en ja naar een feestje of als het heeeel mooi weer is willen ze wel eens een rok of jurk dragen , en echt het zal wel een homo zijn in die rok maar dames kijk eerst eens naar je zelf jij zou in die rok moeten lopen en niet in een lange broek.
    Maar ik vind doe wat positief als je man in een rok/jurken tegen komt of in een kleding zaak.

Peter Rock

Guest

Re: vrouwen emancipeer en accepteer de mannen in rok

[img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]
    Ik zie mijn eigen echt al nie met een rok rondlopen hoor.
    Is toch geen zicht? zo behaarde benen onder een rok?
    En je gaat me toch ook niet zeggen dat het handig lopen is met een rok?

Met alle respect, maar ik vind er nix aan...

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Reputatie Macht
    17

waar haal je het?
    bespaar ons da aub [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

bie_bo
    Guest

http://www.amok.ch/amok_d/idee_amok/idee.htm

P.S. Peterskirt is popu, 1e berichtje en al max aan sterrekes [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_clap.gif[/img]

Guest

Re: vrouwen emancipeer en accepteer de mannen in r

Nou een rok draagt heerlijk en inderdaad harige benen onder een rok staan niet daarom scheer ik mijn benen ook gewoon, onder die harige benen zitten echt mooie benen hoor [img]/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif[/img] .

Guest

ik heb er helemaal niks op tegen, op ne venterok... of ne rokvent, 't is eens wa anders dan nen broekvent [img]/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/tongue.gif[/img]

nee, gene zever, 'k vind da no prob (zelfs een beetje wijs)... 'k weet niet hoe ik erover zou d"nken moest ik zelf een man zijn (da's net iets te moeilijk om me in te leven)

Maar 'k begrijp niet waarom je je van bij je eerste bericht al poneert met een verdediging... dat het MOET kunnen enz... heeft iemand je dan aangevallen dat je zo uit de hoek komt?

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Reputatie Macht
    17

mss heeft ie da aangedaan en rare blikken gekregen? (ge zou voor minder [img]/ubbthreads/images/graemlins/fauxcul.jpg[/img])

Guest

hihihi blikken tomatensoep met BALLEKES!!! [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

lolz, ik kon het nie laten

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Oct 2003
    Reputatie Macht
    17

LOL [img]/ubbthreads/images/graemlins/eusa_clap.gif[/img]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2003
    Leeftijd
    43
    Reputatie Macht
    12

</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
    'k weet niet hoe ik erover zou d"nken moest ik zelf een man zijn (da's net iets te moeilijk om me in te leven)

[/ QUOTE ]

Nochtans, dat is slechts 75% van onze hersencapaciteit uitschakelen...
    Is jouw IQ kleiner dan mijn bh-maat: vergeet het dan maar!

Pagina 1 van de 33 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten