mss alle topic's hier eens doorlezen???
Goeiedag allemaal,
Via het internet ben ik op dit forum terecht gekomen. Ik ben een 18jarig meisje uit een bescheiden West Vlaams dorpje.
Ik studeer aan de Hogeschool West Vlaanderen, de richting Maatschappelijk Werk. In deze richting werd mij gevraagd om een paper te maken waarin ik de historische, sociologische en filosofische visie van een bepaald onderwerp moet geven.
Ik heb gekozen voor het onderwerp feminisme.
Nu, mijn vraag kunnen jullie waarschijnlijk al voelen aankomen, is er hier iemand die mij aan informatie kan helpen, de historische visie is al klaar, op het internet heb ik er veel info over gevonden zoals over de stromingen enzo. Nu gewoon nog sociologisch weet ik niet goed hoe ik hier aan de slag mee moet. Is er dus misschien iemand die mij aan een handige site kan helpen, feminisme.be enzo heb ik al geprobeerd.
Een eigen bescheiden mening over feminisme is ook altijd welkom..
Alvast bedankt,
groetjes,
Misslore
mss alle topic's hier eens doorlezen???
Volgens mij zijn er boeken vol geschreven over dit onderwerp. Het zijn dan waarschijnlijk wel oudere publicaties en die vind je nog niet terug op het internet. Maar in goede en uitgebreide bibliotheken moet daar zeker wat over te vinden izjn En anders moet je eens contact opnemen met vrouwenorganisaties zoals die van de SPA ( als ik me niet vergis, hebben die ook een bibliotheek trouwens ) en de vrouwenraad. Die moeten je zeker kunnen verderhelpen. Maar ook al is het ondertussen al zo ingeburgerd, je kan niet voor alles een beroep doen op hetindetrnet vrees ik.
Dank je,
Ik weet het dat je niet voor alles op het internet terecht kan, ook weet ik niet zeker of alle middelen op het internet wel even betrouwbaar zijn.
Gisteren heb ik eens in de bibliotheek gaan kijken, en heb wel een duidelijk boek gevonden. Hopelijk lukt het nu om een deftige paper over te maken.
Toch bedankt,
groetjes
MissLore
hey!
je paper is waarschijnlijk al af ondertussen? anders wou ik je als sociologie-studente mijn bescheiden medewerking wel aanbieden, alhoewel we niet echt iets concreet over feminisme gezien hebben, het moet zeker wel bestaan (oei, zeer ijverig kom ik nu niet over zeker [img]/ubbthreads/images/graemlins/smirk.gif[/img])
groetjes
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred]A chacun son chat[/COLOR][/FONT]
Bladwijzers