Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
    op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    8

Man steekt vrouw in brand

Deze morgen gebeurd, hier in onze zo rustige kustgemeente. Verschrikkelijk

In het kort :
    Ex-man kwam deze morgen de krantenwinkel binnen waar zijn vrouw werkt. Hij overgiet haar met brandstof en steekt haar in brand. Zwaargewond wordt ze afgevoerd.

Het slachtoffer kennen we, zo'n lieve dame, de vriendelijkheid zelve, altijd vrolijk altijd lachen.

Bij deze betuig ik mijn medeleven. Ik begrijp het niet meer, waar gaan we naartoe? In welke mentaliteit komen we terecht. Welke bruten lopen hier toch rond? Waarom? Laat mekaar met gerust, leef en laat leven. Hoe is het toch mogelijk.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Reputatie Macht
    10

Re: Man steekt vrouw in brand

Die man had waarschijnlijk naar Oprah gekeken.. Een aantal weken/maanden geleden kwam daar ook het verhaal in van een vrouw die in brand werd gestoken door haar ex-man (ook op haar werk, een winkel). Die vrouw heeft het overleefd, man zit in de gevangenis en de rechter die het originele omgangsverbod had opgegeven (omdat hij niet geluisterd had naar de vrouw) is van zijn functie ontheven.
    Het verhaal is zéér gelijkaardig!

En ik kan het niet begrijpen waarom men zoiets doet! Je zou al schrik krijgen om een relatie te beginnen, laat staan te beëindigen. Kijk naar die passionele moord in Gent: 19-jarig meisje vermoord door vriend. Die dan zelfmoord gepleegd heeft in zijn cel.

Waar gaat de wereld naartoe???

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Reputatie Macht
    18

Citaat van: Nolfiegirl
    En ik kan het niet begrijpen waarom men zoiets doet! Je zou al schrik krijgen om een relatie te beginnen, laat staan te beëindigen. Kijk naar die passionele moord in Gent: 19-jarig meisje vermoord door vriend. Die dan zelfmoord gepleegd heeft in zijn cel.

En van waar komen we? Het heeft altijd bestaan en het zal helaas altijd blijven bestaan. Reactie's schrik krijgen om relatie te beginnen of te eindigen vind ik wel overdreven. Niet de hele wereld is verdorven. Maar juist die "gekken" vallen op. Dader verdient zware straf, iemand moedwillig zo toetakelen. Verschrikkelijk.

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    8

We hebben nog geen nieuws over het slachtoffer. ze zou er toch heel zwaar aan toe zijn, haar gezicht, armen en benen zouden zwaar verbrand zijn.

De dader is opgepakt maar ook overgebracht naar het ziekenhuis.

Wat ook erg is dat de uitbater van de winkel ernstige schade heeft, daar het een krantenwinkel waren er waarschijnlijk ook kranten en boeken in brand geschoten. De spoeiers zijn aangesprongen waardoor ook waterschade is. De winkel is nu verzegeld. Dus de uitbater verliest er dus ook aan.

En dan de eigenaars van de appartementen erboven hebben roetschade, overal zijn langs de kokers rookwolken binnengedrongen.

Die man zal in ieder geval zwaar gestraft moeten worden. Het koppel was reeds 2 jaar uiteen.

vollen bak Chopper Challenge Champion Array
    Ingeschreven
    May 2005
    Reputatie Macht
    14

Volgens de Belgische wet zal 6 maanden voorwaardelijk en een boete van 1000 € wel een gepaste straf zijn.
    Amateur roddelbroekie

op dreef Array
    Ingeschreven
    May 2006
    Reputatie Macht
    8

als dat waar zou zijn, schrijnend, echt

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2001
    Reputatie Macht
    19

van de wet weet ik niets, maar 't is een schande. Voor mijn part (en noem dat nu "oog om oog") mogen ze diene gast op de elektrieke stoel zetten. Ik ken iemand die hare ex heeft efkes de fritketel over haar hoofd uitgegoten...Mens is voor gans haar leven verselijk verminkt over gans haar lichaam.
    enkel respect, gelijkheid en vrijheid zijn het einde van deze dictatuur

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    12

Dit staat op de site van het nieuwsblad, ze is buiten levensgevaar.

Man steekt ex-vrouw in brand in Knokke-Heist

BRUSSEL - Een 57-jarige man uit Schaarbeek heeft zaterdagochtend in een krantenwinkel in Knokke-Heist zijn ex-vrouw in brand gestoken. Dat meldt het parket van Brugge. De vrouw raakte ernstig gewond, maar is buiten levensgevaar.

Het koppel leefde al twee jaar gescheiden. De man had vrijdag aan zijn zoon verteld dat hij de vrouw ging vermoorden. De zoon kon op hem inpraten, maar zaterdagochtend zakte de man toch naar de kust af. Het kwam tot een discussie waarbij de man zijn ex-vrouw met benzine overgoot en in brand stak.

De vrouw is met zware brandwonden over het hele lichaam overgebracht naar het brandwondencentrum in Gent. Ze is intussen buiten levensgevaar. De man liep brandwonden op aan de handen en het gezicht en is overgebracht naar het brandwondencentrum in Neder-over-Heembeek.

De Brugse onderzoeksrechter beslist zaterdagmiddag of de man wordt aangehouden op beschuldiging van poging tot moord.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Reputatie Macht
    10

Citaat van: Soetkin
    Citaat van: Nolfiegirl

En van waar komen we? Het heeft altijd bestaan en het zal helaas altijd blijven bestaan. Reactie's schrik krijgen om relatie te beginnen of te eindigen vind ik wel overdreven. Niet de hele wereld is verdorven. Maar juist die "gekken" vallen op. Dader verdient zware straf, iemand moedwillig zo toetakelen. Verschrikkelijk.

Het gaat mij nu ook wel niet tegenhouden, maar kweet nie ja, ge zou er toch schrik van krijgen..

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    20

tja, we komen van een wereld vol pest, ziektes, armoede, dood op jonge leeftijd , oorlog enz... Die ziektes hebben ze min of meer weggewerkt, en nu is de grootste bedreiging enkel nog de mens zelf! Maar marteling en moord hebben idd altijd al bestaan , nu zijn er de media die de mogelijkheid hebben het de ganse wereld te laten weten... Het maakt niet uit in welke tijd we leven , zoiets is vreselijk en moet bestraft worden. Ik begrijp niet dat men in sommige gevallen zulke milde straffen uitspreekt terwijl die mensen geen leven meer hebben...

Bladwijzers

Forum rechten