Gelukkig heb ik een vriend die absoluut niet van voetbal of enige andere sport kijken houdt!![]()
Het zou verdomme een deel van de vrouwenrechten moeten zijn!
U kunnen afsluiten van die rotvervelende voetbal elke dag, elke avond.
En 't mooiste van alles is.. Mijn vriend is VERSLAAFD!
" ah zoetje,kan je tussen 19u45 en 20u bellen dan is het rust...?"(maw dan stoor je me niet)
" ah wil je echt iets gaan drinken met vrienden vrijdagavond? tis wel voetbal e"
"Zoet ik weet dat we elkaar gingen zien donderdag maar t'kan zijn dat ik ga voetballen e..."
Man!
Als ik de kans kreeg om 1 sport volledig van de aarde te wissen dan was het zeker en vast voetbal.
Stel je voor...
Zaterdagnacht, na het vrijen nog eens gezellig tegen elkaar kruipen ... ploef! Tv aan, voetbal!
AAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGGGGH
zo frustrerend.
Het is echt een pracht van een vriend, zou alles voor me doen, is altijd lief,begrijpend,steunend en soms ook wel wat macho als er andere mensen bij zijn maar die voetbal is echt 'n vloek.
We wonen nog niet samen, dus we hebben alleen onze weekends samen, get the picture.
EEN NIEUW VROUWENRECHT: WEG MET VOETBAL
~*NiGhTwItCh*~
Gelukkig heb ik een vriend die absoluut niet van voetbal of enige andere sport kijken houdt!![]()
Gelukkig zijn zij die kunnen lachen met zichzelf, aan hun plezier komt geen einde!
alleen op die weekends en avonden afspreken dat er in velden en wegen geen voetbal te bekennen is? misschien valt zijn frank dan![]()
Gelukkig heb ik een vriend die absoluut niet van voetbal of enige anders sport kijken houdt!Citaat van: rozeke![]()
Ik ook.
Mijn vriend volgde vroeger de koers. En dan mocht ik ook niet bellen. Dan zat ik te wachten tot die vervelende koers gedaan was (duurt langer dan 2*45min), belde ik en dan kreeg ik als antwoord: "kan je straks bellen, het zijn de nabesprekingen"
Dus ik kan me jouw frustraties wel een beetje inbeelden.
Nu wonen we samen zonder TV en één van de redenen dat geen TV is, is sport! Maar als je nog niet samen woont kan je de TV niet wegnemen natuurlijk.
Wij maken daar nu afspraken rond. Want tegenwoordig kan je bijna live via internet kijken. Soms is de vooruitgang tegen mij! Zo helpt hij in het weekend mee met kuisen en mag hij als ontspanning een half uurke koers zien of blijven kijken tot een bepaalde berg/punt. Dan mag hij een half uurke voor de aankomst kijken en de nabesprekingen.Als hij renovatie werken (in ons huisje) doet mag hij heel de tijd na de koersr luisteren via radio...
Beetje afspreken lukt best wel.
Maar gelukkig laat hij geen sociale afspraken vallen als het koers is. Zo gaat hij netjes zondags mee naar familiefeestjes als het één of ander klassieker is.
Ik zou gewoon afspraken proberen te maken wanneer hij wel mag kijken en wanneer hij exclusief tijd voor jou moet vrijmaken.
Ok, het is nu EK dan zal je hem wel wat meer matchen moeten gunnen, maar probeer er over te praten.
Ik ben ook zeer blij dat mijn vriend geen sport moet zien
Ik hoorde onze buurman laatst tegen mijn vriend praten over hun 2 tv's, dat dat praktisch is omdat zijn vrouw dan boven in de slaapkamer kan kijken naar wat ze wil, terwijl hij naar het voetbal kijkt![]()
Zelfde scenario bij mijn ouders.
Bij ons dus niets van dat, we lachen er mee.
- Is er iets op tv vanavond?
't is voetbal.
- Super, wie speelt er?
(dan verzinnen we iets)
En dan is het: om ter langst volhouden naar het voetbal te kijken, na enkele seconden geven we op![]()
![]()
Mijn ex was ook verslaafd aan wielrennen én aan cyclocross, dus dat was het hele jaar door é! Elke zondagmiddag was er wel een koers, en dan heb ik het nog over die rondes en giro's enz.
En toch heb ik daar nooit veel problemen rond gemaakt: zondag was mijn dag, en die zoveel weken giro waren mijn weken, ff lekker zonder vriend!
Owja, mijn huidige vriend haat sport op tv, maar ik kijk wel eens graag cyclocross (vooral de 1e januari in Baal), en tennis, en wielrennen (bergritten van de Tour). Dus nu ben ik de "trut" die altijd sport wil zien![]()
mijn man is een hevige voetbalfan, maar dan vooral ivm de internationale matchen. het EK voetbal is voor hem een feest waar hij lang op voorhand naar uitkijkt. ik zou het dan ook heel erg van mezelf vinden als ik hem die enkele weken intens voetbalgenot zou misgunnen. of zoals een vriendin van me doet: zij kijkt beneden naar haar soaps op een vrij groot scherm, hij vliegt in de slaapkamer voor een tv'tje van 30 cm diameter. schandalig vind ik dit!!!
Martelen is menselijk. Dieren doen het niet.
EEN NIEUW VROUWENRECHT: WEG MET VOETBALCitaat van: nightwitch
Daar zullen niet alle vrouwen het mee eens zijn....
Na t werk de kabel aan de verdeeldoos effe uittrekken hè!
En t duurt 3 weken geloof ik , das toch geen ramp?
Zowel mijn man als 1 van onze zoontjes voetballen zelf. Dus hier is er heel veel voetbal op tv. Tijdens de competitie begint dat al op vrijdagavond en dit tot zondagavond. Niet enkel op één,maar ook op Ned.3 voor studio sport en op BBC voor Match of the day. Ikzelf ben blij dat hun competitie nu ff afgelopen is,eventjes geen voetbalkleren wassen en geen gekwebbel over de trainingen en matchen aan tafel.
Dus ja,hier wordt er ook naar het EK gekeken. We hebben 2 tv's,maar enkel die beneden heeft een digicorder. En laten er nu net op deze veel zenders zitten die ik graag bekijk. Dus als mijn programma begint dan zap ik zonder vragen naar mijn programma. En hij snapt de boodschap: Ofwel kijkt hij beneden samen met mij naar mijn programma, of hij gaat mag naar boven om voetbal te kijken. Want hij weet dat ik alles wat met voetbal te maken heeft nu ff beu ben. Begin augustus beginnen hun trainingen alweer,dus ik wil nu ff rust.![]()
Sometimes, I wish my mouth had a backspace key... or at least the option to delete. ;o)
Bladwijzers