Inderdaad,ik ook.
Wat ik niet kan begrijpen is als men er dan toch iets van zei,men het toch in de doofpot stopte.
Ik heb ook al enige commentaren gelezen van sommige mannen. die erop reageren. En die bekijken dat precies of dat is heel normaal dat men een vrouw mag betasten zonder toestemming.Of opmerkingen maken die niet door de beugel kunnen.Of laten blijken dat een vrouw minderwaardig is.
Pas op,niet iedere man is zo,maar er lopen van die machtsgeile mannen rond die denken dat ze zich alles kunnen permiteren.

1Likes
LinkBack URL
Over linkBacks

Antwoord met Citaat

Wanneer een oversekste vent zijn macht misbruikt, dan moet die daar en dan op zijn plaats worden gezet! Maar dat is moeilijk he, want inderdaad, misschien hééft hij wel macht en word je er zelf niet beter van door fel te reageren. En dus wordt er opgekropt en gewacht... en gewacht... en gewacht tot het ogenblik gekomen is om eens flink na te trappen. Ik vind het een zielige en ziekelijke vertoning waarbij de moed van het moment vervangen wordt door de lafheid van het uitstel. Zo'n vent verdient geen pluim voor zijn gedrag maar zo'n vrouw ook niet hoor. 

Bladwijzers