Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 94
    op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    8

Re: Hoeveel kan ik verdienen???

</font><blockquote><font class="small">Als antwoord op:</font><hr />
    Shelby,

Als dat zoveel kost... check je dan wel eens of het een koosjere 'academie' is???

[/ QUOTE ]

Er staan zelfs krantenartikels op de site van deze school.
    Ik denk dat het zo duur is omdat ze meedoen aan shows en omdat het de enige school is die zoveel praktijk geeft...
    Daarmee dat ik wat meer info hoop te vergaren via miss mensen die er school hebben gelopen?!
    de site is www.academieverbist.be en de prijs (voor 1 schooljaar als ik goed lees) is 250€ inschrijving en €1450 voor het schooljaar (cursusmateriaal veronderstel ik)
    [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]

xxx
    * I like poetry, long walks on the beach and poking dead things with a stick [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    8

Shelby,

Als dat zoveel kost... check je dan wel eens of het een koosjere 'academie' is???

[/ QUOTE ]

Er staan zelfs krantenartikels op de site van deze school.
    Ik denk dat het zo duur is omdat ze meedoen aan shows en omdat het de enige school is die zoveel praktijk geeft...
    Daarmee dat ik wat meer info hoop te vergaren via miss mensen die er school hebben gelopen?!
    de site is www.academieverbist.be en de prijs (voor 1 schooljaar als ik goed lees) is 250€ inschrijving en €1450 voor het schooljaar (cursusmateriaal veronderstel ik)
    [img]/ubbthreads/images/graemlins/confused.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif[/img] [img]/ubbthreads/images/graemlins/crazy.gif[/img]

xxx

[/ QUOTE ]

excuseer het is www.academie-verbist.be [img]/ubbthreads/images/graemlins/blush.gif[/img]
    * I like poetry, long walks on the beach and poking dead things with a stick [img]http://www.femistyle.be/ubbthreads/images/graemlins/default/grin.gif[/img]

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2002
    Reputatie Macht
    14

Neem toch maar eens contact op met ex-studenten vandaar!

Waarom zou je geen kappersopleiding in het reguliere onderwijs volgen? Dat kost toch een pak minder!

Tevreden
    Alles komt altijd in orde!

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    8

Ik kan het ook volgen in avondschool in syntra, maar ik zou graag een intensieve opleiding volgen, ik heb nl niet het idee of je op 1 dag in de week veel kan leren???
    Of zit ik hier nu ZO fout?!

btw; BIJ DEZE DOE IK EEN OPROEP EX-STUDENTEN VAN ACADEMIE VERBIST MELD U ALLEN [img]/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif[/img]

xxx

Sabke
    Guest

bij Syntra geven ze de opleiding, heb er ooit is voor geînformeerd. 1 dag in de week was het theorie (3 of 4u) en dan gedurende enkele maanden ook een praktijkopleiding van 3 of 4u. Deze opleiding wordt gegeven over 2jaar.

Vergeet gewoon niet dat er ook wel wat chemie komt bij kijken. In de zin van de producten enz

Ik zou eerder zo'n opleiding gaan volgen, veel minder duur. Terwijl kan je werken in de dag en draaien je ouders er niet voor op. En dan kan je ook zien of het je echt ligt. Stel je voor dat het toch niks voor jou is (geen aanleg of neit voldoende, allergische reacties op bep producten, of gewoon dat het je ni ligt)

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    15

Verbist, heeft dat dan te maken met Terry Verbist van Samson en Gert? Of hoe schrijf je dat? Ik zit niet te lachen.
    Nu we hier toch zijn ...

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    8

Niet dat ik weet [img]/ubbthreads/images/graemlins/laugh.gif[/img]

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Leeftijd
    26
    Reputatie Macht
    8

heb besloten toch maar niet voor kapster te studeren, ik blijf lekker in mijn eigen richting en ga nog wat cursussen via de VDAB volgen... (in mijn richting ofcourse)
    En we zien wel wat we verdienen, hoe meer ik een bedrijf kan bieden hoe beter, dus... LEVE DE VDAB [img]/ubbthreads/images/graemlins/grin.gif[/img]

Thanx in ieder geval iedereen voor de massale reacties [img]/ubbthreads/images/graemlins/kiss.gif[/img]

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    24
    Reputatie Macht
    0

Ik ben studente op Academie Verbist...
    Ik ga daar omdat het de enige school is met zoveel praktijk, en zo leer je het. Wij moeten ook 1x per week naar Syntra voor theorie, ik raad jullie aan niet jullie volledige opleiding in Syntra te doen, daar leer je helemaal niks.
    Het is wel een "koosjere" academie, maar het is een privéschool, dat wil zeggen dat Meneer Verbist uiteraard zelf zijn leerkrachten moet betalen. het is idd 250€ inschrijving, 1450€ voor een schooljaar, zonder materiaal inbegrepen, dat komt erbij en is ong 560€.
    Het is een vermoeiende school, maar je leert er hard werken, en als je daar afstudeert mag je er zeker van zijn dat je het kan.
    Als het echt je droom is om een goeie kapper/kapster te worden, zeker doen!
    xxx

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    0

amai, direct al zo reclame voor je eerste post en toevallig ben je studente...? Sorry, ik ben misschien beetje te wantrouwig...
    Happiness is a state of mind

Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten