Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 7 van de 7
    vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Leeftijd
    31
    Reputatie Macht
    16

Wat is een GESCO statuut?

Kan iemand me uitleggen wat nu eigenlijk een GESCO statuut is? Ik vraag me af of ik ervoor in aanmerking kom maar ik vind nergens deftige vereiste.

Bij de ene zie ik staan minimum zes maanden werkloos en werkzoekende bij de andere een jaar... dan nog 1 dag werkloos maar behoren tot de kansengroepen? Ik snap er dus eigenlijk niets van

Kan iemand mij deftige informatie geven? Moet je bv uitkeringsgerechtigd zijn enzo of gewoon werkzoekende?

Groetjes
    Lore is gearriveerd op 15 januari 2009!
    Zonnetje*(5/2/2010)
    Lise aangekomen op 20 januari 2011!!

NightQueen
    Guest

Re: Wat is een GESCO statuut?

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Leeftijd
    35
    Reputatie Macht
    13

ik werk ook als gesco en heb nooit aan die voorwaarden voldaan. Mijn eerste job als gesco ben ik begonnen in september terwijl ik in juli afgestudeerd was (dus niks 6 maanden werkloos). Het was op een jeugddienst van de gemeente en daar hadden ze zo een achterpoortje om mij gesco te laten worden. Om de drie maanden moest ik een dag stempelen. In eht totaal drie keer. Voor mijn 2de job was ik vijf maanden werkloos en ben ik ook als gesco begonnen, wegens gesco zijnde op mijn vorig werk

Dus gewoon solliciteren, ze vinden wel een achterpoortje als ze jouw willen hebben

ter info: GESCO= gesubsidieerde contractueel. Maw. Ze krijgen subsidies om jou te kunnen betalen.
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2004
    Leeftijd
    39
    Reputatie Macht
    26

ik ben ook gesco , zelfs na 3 jaar .
    De enige voorwaarde om daarvan af te raken is meedoen met examen en geslaagd zijn.
    Maar de eerste jaren zijn er geen examen
    voor vraagjes over Brugge groot of klein moet je bij mij zijn.