Ik ben ondertussen ook ontslagen en ben het even gaan opzoeken.
De opzegtermijn wordt inderdaad verlengd met het aantal dagen verlof dat je opneemt. Heb het teruggevonden op se site van jobat.
Ik heb een klein vraagje. Hoe zit dat met de duur van je opzegperiode als je wat verlofdagen opneemt. Ik heb nog 19 dagen verlof en zou graag een paar dagen verlof nemen in maart of april. Wordt de duur van de opzegperiode dan langer of blijft die hetzelfde?
Ik ben ondertussen ook ontslagen en ben het even gaan opzoeken.
De opzegtermijn wordt inderdaad verlengd met het aantal dagen verlof dat je opneemt. Heb het teruggevonden op se site van jobat.
Don't regret the things you did but the things you didn't do
ola pas opHet hangt er vanaf wie ontslag heeft ingediend..?
Happiness is a state of mind
Ik heb dus wel mijn ontslag gekregen. Als ik dus nu een paar dagen verlof zou nemen, dan duurt mijn opzegperiode ook langer? Pff, denk dat ik dan geen verlof zal opnemen want ik wil dat die opzegperiode hier zo snel mogelijk voorbij zal zijn want de sfeer is hier allesbehalve. En de schrik slaat me al aan het hart moest ik de bazin vragen om een paar dagen verlof dat ze weeral uit haar kraam schiet en me weer één of andere kwetsende opmerking gaat geven.
Ik heb mijn ontslag gegeven en ik heb in mijn opzegperiode nog een deel verlof opgenomen om sneller weg te kunnen zijn. Als je ontslag krijgt, kan het anders zijn, daar ga ik me niet over uitspreken.
Fiere mama van de liefste prins en de schattigste prinses!
Als je zelf ontslag hebt ingediend, dan wordt uw opzegtermijn niet verlengd met het aantal opgenomen verlofdagen.
Ben je ontslagen, dan wordt dit wel verlengd. (dit geldt ook voor ziekte)
Happiness is a state of mind
Niet moeilijk dat je ontslagen bent als je op dit forum zit tijdens de werkuren. Je schrijft zelf: "de sfeer is hier allesbehalve.. Of ga je mij wijsmaken dat je in pauze bent?
Bladwijzers