Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: wat betreft loon

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    0

wat betreft loon

hallo

ik ben afgestudeerd als zorgkundige en ben in augustus beginnen met werken. Ik werk als bediende in een creché en verdien zo'n 1200euro netto per maand. Wat ik mij afvraag is wanneer stijgt mijn loon nu en van welke uitkeringen of premies kan ik genieten als bediende ?

alvasy bedankt voor de reacties

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Leeftijd
    27
    Reputatie Macht
    0

Re: wat betreft loon

Ik kan je hiermee geen raad geven omdat ik werk als arbeidster . Maar ik wou even informeren , die studies als zorgkundige is dat zwaar ?? Ik zoek op termijn terug te gaan studeren voor andere job en ben zo wat aan het uitkijken naar de mogelijkheden van daar dus die vraag aangezien je afgestudeert bent als zorgkundige . Hopelijk vind je snel de nodige info en alvast bedankt .
    HaKuNa MaTaTa !!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: lavendeltje86
    Ik kan je hiermee geen raad geven omdat ik werk als arbeidster . Maar ik wou even informeren , die studies als zorgkundige is dat zwaar ?? Ik zoek op termijn terug te gaan studeren voor andere job en ben zo wat aan het uitkijken naar de mogelijkheden van daar dus die vraag aangezien je afgestudeert bent als zorgkundige . Hopelijk vind je snel de nodige info en alvast bedankt .

De studie's als zorgkundige zijn niet zo zwaar. Ik ben iemand die heel moeilijk leert en ben er doorgeraakt.

ni te stoppen Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

Missy, ik vind dit eigenlijk een 'rare' vraag.
    Wanneer jouw loon stijgt hangt af van verschillende factoren, waaronder ook afhankelijk van bv. de PC of CAO waartoe je behoort.