Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    0

zelfstandig bijberoep ?

Hallo allemaal

Ik zou graag wat meer centjes willen verdienen per maand.
    Zoals ik al eerder vermelde ik werk als kinderverzorgster in een creché. Maar heb gehoord dat veel mensen een zelfstandig bijberoep doen. Valt er daarmee veel geld te vallen en welke soorten van bijberoep zou ik kunnen doen ?

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2003
    Leeftijd
    36
    Reputatie Macht
    15

Re: zelfstandig bijberoep ?

Welk beroep je kan doen als zelfstandige in bijberoep kan ik niet direct een antwoord op geven omdat ik niet weet wat je kan en of je al dan niet diploma's hebt? En of er veel geld mee te verdienen valt hangt van sector tot sector af. Als je bv een verpleegkundige bent A1 diploma, dan kan je bv in de thuisverpleging werken als zelfstandige en die verdienen goed hun kost.

Als je dit als bijkomend beroep wil uitoefenen moet je er ook wel bewust van zijn dat je een sociale bijdrage moet betalen per kwartaal en berekend op je inkomen.

Op deze site vind je alvast wat meer info :
    Berekening en inning van sociale bijdragen voor zelfstandigen
    ***Time flies like the wind, fruit flies like banana´s***

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: krisje
    Welk beroep je kan doen als zelfstandige in bijberoep kan ik niet direct een antwoord op geven omdat ik niet weet wat je kan en of je al dan niet diploma's hebt? En of er veel geld mee te verdienen valt hangt van sector tot sector af. Als je bv een verpleegkundige bent A1 diploma, dan kan je bv in de thuisverpleging werken als zelfstandige en die verdienen goed hun kost.

Als je dit als bijkomend beroep wil uitoefenen moet je er ook wel bewust van zijn dat je een sociale bijdrage moet betalen per kwartaal en berekend op je inkomen.

Op deze site vind je alvast wat meer info :