Ik denk het wel.
<span style="font-weight: bold">hoi allemaal,</span>ik ben intussen gestart als kinderverzorgster
in een kinderdagverblijf
momenteel verdien ik halftijds voor twintig uurtjes
800 euro
vier vijfde zou ik 1050 euro verdienen
en voltijds 1200 euro
na 1jaar in dienst zou ik ook elke werkdag een maaltijdcheque
krijgen van vijf euro
<span style="font-weight: bold">is dit correct betaald ?</span>
Ik denk het wel.
nein mann, ich will noch nicht gehen
Daar ben ik zelfs vrij zeker van![]()
Is zeker correct betaald.Hoe oud ben je en hoeveel ervaring heb je reeds als kinderverzorgster?
Ik ben twintig jaar jong
heb enkel nog maar met losse contracten gewerkt van een halfjaar enzo
maar het leek me weinig ten opzichte van mijn vorig werk
maar misschien worden er meer belastingen afgehouden ofzo
en hoe het werkt met ancenieteit dat weet ik ook nog niet hoeveel je per jaar extra krijgt
groetjes
Als je 20 bent mag je op je beide knietjes dankbaar zijn dat je zoveel verdient als kinderverzorgster.
Er zijn heel wat mensen die het met minder moeten stellen...
nein mann, ich will noch nicht gehen
Is een goed loon hoor. Ik werk ook als kinderverzorgster en verdien nu ongeveer 770€ per maand en werk 19u. Ben gestart met 700€ ongeveer denk ik en dat is in februari 2008.
Tis ook te zien in welk loonbarrema (of hoe noemen ze dat juist) je zit. Wij zitten in D. Heb ook een interim gedaan in een andere kinderopvang en daar zaten we in E dus daar verdiende ik iets meer per maand.
Ik krijg iedere maand maaltijdcheques van 6.00€. Tis niet iedere dag één maar om de twee dagen, 22 werkdagen = 11 maaltijdcheques.
Groetjes
E verdient toch minder dan D?
Oei , D en E ken ik niet hoor .
Op je contract staat in welke schaal je zit. Hangt ook af van je diploma. In onze sector is D en C het meest voorkomend.
C verdiend beter dan D, B beter dan C enz.
Dan hangt het er ook nog vanaf of je arbeider of bediende bent.
Bladwijzers