Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 26

Onderwerp: Persoonlijke Lening

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Reputatie Macht
    0

Red face Persoonlijke Lening

Hallo,

Ik ben Sofie, student 26 jaar en volgend jaar afgestudeerd.

Sinds kort heb ik mijn eigen studio in het centrum van Antwerpen. Omdat ik een studie heb gedaan waarmee ik volgend jaar zeer zeker direct een baan heb. Wil ik nu al een voorschot op het geld wat ik ga verdienen. Dit ga ik gebruiken om mijn studio leuk te maken. Geen verbouwing maar meubels etc.

Nu ben ik van plan om een persoonlijke lening af te sluiten van 10.000 euro gedurende 48maanden. Nu had ik al veel informatie gevonden op een website.

Maar nu is mijn vraag, wat is jullie ervaring met persoonlijke leningen?
    Laatst gewijzigd door wentie; 09-06-11 om 18:53. Reden: Website is niet nodig.

Freekje
    Guest

Thumbs up

Gij zijt goe zot, gij! Een persoonlijke rekening zou ik NOOIT aangaan. En al zeker niet om mijn studio 'mooi te maken'. Je beseft toch dat je het dubbele terugbetaalt?
    Je kan je studio ook mooi maken op een goedkope en originele manier door rommelmarktjes en kringwinkels te doen.
    En langzaamaan de spullen kopen die je echt wil, eens je aan het werk bent.

En al ben je zeker dat je werk gaat vinden, er kan vanalles gebeuren hé. Al eens gedacht aan grote onverwachtse kosten, ziek worden, (auto)ongeluk....
    Laatst gewijzigd door Freekje; 09-06-11 om 18:01.
    Nleke and poppebeeriemieke like this.

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    4
    Idem dito als wat Freekje zegt

red_lion
    Guest
    Ik kan Freekje en ikke50 alleen maar bijtreden, een lening ga je aan voor dingen die je écht écht nodig hebt, niet om een studio een beetje mooier te maken. In ikea e.d. hebben ze ook toffe spullen en eens je wat gespaard hebt kun je ze eventueel vervangen door andere meubelen.