Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15
    komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    0

Tupperware of Mylène cosmetica?

Hallo,

ik zit met een vrij moeilijke situatie. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen?

Moet ik kiezen voor tupperware of Mylène cosmetica?

Alvast bedankt,

kuikske

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    1
    Ik snap je vergelijking niet goed? Keukengerief vergelijken met cosmetica? Verduidelijk je eens. Bedoel je misschien voor welk van deze dingen je consulente wil worden? Of bedoel je welke party je wil geven?

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Reputatie Macht
    0
    wil gewoon weten welk het beste verdient als consulente? Welke voordelen dat je allemaal hebt bij mylène of tupperware?

Groetjes

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Reputatie Macht
    1
    Denk dat je dat best eens uitzoekt via die bedrijven zelf. Er zijn er ook heel veel die er met volle moed mee starten maar na een tijdje opgeven, het is iets waar je echt tijd moet kunnen insteken.

op dreef Array
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    2
    Ik ben nog nooit naar een tupperwarebijeenkomst geweest... veel te dure potten voor wat het maar is (mijn ma haar kast puilt ervan uit! dus 't is niet dat ik ze niet ken)

Naar mylène ga ik wel soms: producten zonder parabenen en geschikt voor gevoelige velletjes
    I have sexdaily! I mean dyslexia! Fcuk!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door whiskas Bekijk berichten
    zonder parabenen
    Om parabenen te hebben moet je para zijn! Wat mij betreft niet per se noodzakelijk hoor.

Ik verzamel tupperware: er zit goed spul tussen en je kunt er zoveel in opbergen, heh? Ik schuim alle inboedelverkopen, markten en vide-greniers af want nieuw zijn ze inderdaad onbetamelijk duur. Maar ik zou toch graag eens uitgenodigd worden op zo'n tupperware-avond om gezellig eens alle potten te bekijken (en zij mij natuurlijk ) want dan weet ik tenminste waar ik de volgende jaren moet naar uitkijken op die tweedehands-aangelegenheden.
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Leeftijd
    23
    Reputatie Macht
    0
    Mss een beetje laat, maar ikzelf ben Mylène consulente en doe het supergraag.
    Je hebt altijd de nieuwste make-up en verzorgingsproducten (wie wil dit nou niet) en werkt op je eigen tempo.
    Het is ook geen grote investering, want je werkt voor je nieuwe producten (per actie dat je behaalt ontvang je de nieuwe artikelen)
    Als het je nog interesseert of je hebt vragen, let me know.
    Ben wel eens benieuwd wat je keuze geworden is :-)

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ninaaa Bekijk berichten
    Je hebt altijd de nieuwste make-up en verzorgingsproducten (wie wil dit nou niet)
    Iemand met meer inhoud dan oppervlakte?
    mé hiél antwaarpe mor ni mé ma zenne!

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Reputatie Macht
    0
    Hey Nina,

Ik krijg morgen ook een volledige uitleg over starten als Mylene consulente, k ben eigenlijk ook wel geïnteresseerd in Victoria juwelen. Denk je dat de twee eventueel te combineren zijn?

Gr.

komt pas aan Array
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Leeftijd
    42
    Reputatie Macht
    0
    En waarom geen Victoria?
    Is een pak minder werk op je avonden als mylene of tupperware...dat kan ik je garanderen...als je wil kom ik het je vrijblijvend uitleggen...
    Gr
    Nancy

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten