Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    9

Hoe voelen harde buiken?

Hey iedereen,

De laatste 2 dagen word ik 's morgens vroeg wakker met pijn over de hele vlakte van mijn buik. Het is moeilijk uit te leggen, maar het is precies een groeipijn of zo. Is alsof ik op ontploffen sta. Het is geen diepe pijn, maar eerder een druk.
    Is dat nu een harde buik? Ik ben er natuurlijk niet echt gerust in. Hebben jullie dit ook al gehad?

Goofy
    Guest

Re: Hoe voelen harde buiken?

een harde buik zegt het zelf. Je buik voelt gewoon heel hard aan, gespannen. Dit duurt normaal gezien niet lang maar kan wel regelmatig voorkomen.
    Als ik een harde buik had stond ik gewoon even aan de grond genageld, kon geen voet verzetten op dat moment.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    9

En voelde je dan zo'n oppervlakkige pijn over de hele oppervlakte van je buik?

Goofy
    Guest

Das een goei vraag. Wil je nu weten hoe snel je dat vergeet.
    Ik dacht wel over heel de buik omdat in zijn geheel knoerhard stond.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    8

normaal mag een harde buik geen pijn doen. je buik wordt gewoon keihard zoals een spier die opspant, raar gevoel maar pijnlijk vind ik het niet
    onze zoon Robbe geboren op 21/05/2009

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2001
    Reputatie Macht
    15

't is idd ongelofelijk hoe snel je zulke dingen vergeet. Ik vond harde buiken in elk geval helemaal geen fijn gevoel. Ik voelde die komen opzetten vanuit 'het diepe'. Mijn buik werd dan helemaal keihard (ging ook precies in een puntje staan), ik werd dan helemaal ongemakkelijk (soms ook wat hotflashes) en dan ging het precies weer terug 'naar beneden'. Heel mijn lijf werd dan precies samengenepen tot in mijn navelbuik. Moeilijk om te beschrijven.

Heel raar gevoel vond ik dat. Maar, de gyne heeft mij altijd verzekerd dat dat normaal is en erbij hoort..

Sporty_Tine
    Guest

Als ik rondwandel vind ik die harde buiken wel erg vervelend, maar niet echt pijnlijk.

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    9

Ik heb het sedert gisteren niet meer gehad... Ik kan momenteel niet meer zeggen of het nu pijnlijk was of gewoon enkel een grote druk... Ik was eigenlijk te verontrust om daar aandacht aan te schenken...

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Reputatie Macht
    8

Ik heb er ook geregeld last van gehad en nu en dan komt het nog eens terug. Een harde buik is uiteraard een zeer raar gevoel,zeer ambetant- maar bij mij toch ook niet pijnlijk hoor. Ik heb nu veel rapper last in de liesstreek en ben het eigenlijk moe aan het worden, want kan niet veel doen in het huishouden op dit moment.
    ons kleintje geboren op 26 september 09

Bladwijzers

Forum rechten