Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 73

Onderwerp: Help!! Zo onzeker!!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    6

Help!! Zo onzeker!!

Hallo allemaal,

Ik ben vanaf woensdag tot nu beginnen testen met de dipsticks van sensitest.. Woensdag verscheen er heel licht een streepje op.. en vandaag opnieuw getest met ochtendurine en weer hetzelfde lichte streepje.. Is dit normaal??? Ik heb gisteren ook een digitale test gedaan van Clearblue en daar verscheen zwanger op en dat ik 3 a 4 weken was..

Ik kan pas maandag naar de dokter om bloed te trekken dus weet niet goed wat ik moet geloven nu.. Ben ik zwanger of niet? Pfff!!!

Ik voel niks van symptomen dat is wat mij ook zo ongerust maakt.. Ik slaap wel super slecht ben helemaal niet moe terwijl ik hier lees dat je juist wel moe bent dan...

Oh ik word er gek van!!! Wat denken jullie moet ik me zorgen maken?

xx

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Leeftijd
    34
    Reputatie Macht
    0

Re: Help!! Zo onzeker!!

Hallo

Toen ik vorig jaar mijn test deed kreeg ik ook een heel licht roos streepje, heel onduidelijk.
    Ik had toen ook een berichtje hier gezet zoals jij en ik kreeg als antwoord: "een streep is een streep dus proficiat"!

Dus bij deze ....

Aangezien het nog heel pril is is het normaal dat je nog geen symptomen hebt, die komen (misschien) nog wel. (ik had niks van symptomen => niks ziek)

Succes meid, ik hoop dat het zover is!!
    * 10/11/2009 kwam ons prinsesje ter wereld *
    * Sterretje (* 1/2/2011)

op dreef Array
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Reputatie Macht
    9

Idd, een positieve test is ALTIJD waar - een negatieve test is niet altijd waar.
    nikske

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Je hebt dus 3 positieve testen gedaan da's reden genoeg om nu rondjes te dansen met een rieten rokje aan en een bloemenkrans rond je nek

Waarom is dat onzeker? Meer duidelijkheid kan je niet krijgen

Proficiat

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    6

Maar moeten die streepjes niet donkerder worden? Zodat de HCG waarde genoeg aan het stijgen is?

Ik loop om de haverklap naar toilet want het lijkt de hele tijd of ik mijn regels toch nog ga krijgen. Beetje zelfde pijn als regels...

Ik voel me totaal niet zwanger dat is wat me zo bang maakt.. En ventje thuis gelooft er ook nog niet in Ga eerst maar eens bloed laten trekken zegt hij...

Kan ik nergens anders terecht om bloed te laten trekken? Maandag avond is nog zo lang

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Ik ben nu alles behalve een expert, maar kan dat niet dat het pas na een weekje écht een verschil geeft in de kleur van de streepjes?

Zoals ze hier al dikwijls hebben gezegd: een streep is een streep... dus ik denk écht wel dat je zwanger bent.

Nu moet ik toegeven dat ik je nog niet echt veel gelezen heb hier (ik lees waarschijnlijk te weinig zwangerschapsdinges om echt te kunnen volgen) maar wilde je in verwachting raken? Of komt dit nogal snel en onverwacht?

Want als je er niet écht mee bezig bent (zoals sommige anderen hier ) ga je mogelijke symptomen misschien wijten aan 'ik heb te laat gegeten' of 'op een griepje aan het werken' of 'gewoon moe'. Terwijl dat je anders misschien té snel alert bent en symptomen 'voelt' terwijl ze er niet zijn?
    (geloof je, soms maak je jezelf wat wijs zenne ).

Ik veronderstel dat je altijd eens kan bellen naar een andere dokter voor bloed te laten trekken, maar het is weekend, ik vrees dat je niet veel sneller gesteld gaat geraken.

Probeer wat kalm te blijven in de tussentijd, maandagavond is nog maar 2 en een halve dag af

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Leeftijd
    32
    Reputatie Macht
    6

@ Lieselyke
    Ja wij waren "al" 9 maanden bezig met de gezinsuitbreiding Het was dus zeker en vast gepland.
    Het is mijn eerste zwangerschap en weet dus niet goed wat ik mag verwachten... Bij elke steekje begin ik te panikeren..
    Ik begin dan hier op het forum te lezen en precies dat ze allemaal al wel eens een miskraam gehad hebben.
    Wil zo graag dat het goed blijft gaan!!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    May 2007
    Leeftijd
    29
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: FientjeMientje
    Ik loop om de haverklap naar toilet want het lijkt de hele tijd of ik mijn regels toch nog ga krijgen. Beetje zelfde pijn als regels...

Dat is normaal hoor! Ik had dat in het begin van mijn zwangerschap (zelfs nadat ik mijn eerste echo gekregen had) ook. Ik liep om de 5 minuten naar het toilet uit schrik dat er iets mis ging lopen. Maar ondertussen ben ik al bijna 4 maanden mama!

Ik denk toch dat je al voorzichtig mag beginnen vieren. Trouwens; ik heb ook 2 weken moeten wachten voordat ik effectief bevestiging kreeg dat ik zwanger was na een positieve test.
    3 juni 2010: Ella is er!

aan't roderen Array
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Leeftijd
    28
    Reputatie Macht
    5

Voor mij is het toch wel overduidelijk dat je zwanger bent! Ik heb geen ervaring met die sensitests dus weet ook niet hoe gevoelig ze zijn en hoe vlug de streepjes donkerder worden... Maar bijna 9 maanden geleden verscheen er op mijn digitale test van clearblue ook 3-4 weken en kijk binnen 11 dagen moet ik normaal gezien bevallen.
    En het feit dat je geen kwaaltjes heb, wil niks zeggen. Ik heb gedurende de ganse zwangerschap zo goed als geen enkel kwaaltje gehad en bij iedere gyncontrole was alles ok met de baby.
    Volgens mij zijn er nog vrouwen die in het begin van hun zwangerschap wat menstruatie achtige pijn hebben (nu ik terugdenk, volgens mij had ik daar ook last van in het begin van mijn zwangerschap).

vollen bak Array
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Leeftijd
    25
    Reputatie Macht
    0

Citaat van: FientjeMientje
    @ Lieselyke
    Ja wij waren "al" 9 maanden bezig met de gezinsuitbreiding Het was dus zeker en vast gepland.
    Het is mijn eerste zwangerschap en weet dus niet goed wat ik mag verwachten... Bij elke steekje begin ik te panikeren..
    Ik begin dan hier op het forum te lezen en precies dat ze allemaal al wel eens een miskraam gehad hebben.
    Wil zo graag dat het goed blijft gaan!!

Ik bedoelde niks mis met die vraag trouwens he, want ik lees nu terug en vind dat ik precies nogal 'brut' over kom

Het was maar om je situatie een beetje te begrijpen.

Dus dan is het zéker goed nieuws voor jullie (anders natuurlijk ook, maar proficiat wensen als iemand compleet in shock is omdat het niet gepland was...komt misschien ook wat verkeerd over )je leest hier wel veel over miskramen, maar daarom hoeft het bij jouw niet hetzelfde te verlopen. je leest hier namelijk ook héél veel dames waarbij alles vlotjes en zonder problemen gaat.

Dat je panikeert en bezorgt bent is volkomen normaal, zéker bij een eerste

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum rechten