Femistyle site - Welkom bij FemiStyle Forums.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Creche / wiegendood

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    37
    Reputatie Macht
    0

Creche / wiegendood

Binnen drie weken gaat mijn dochtertje voor het eerst naar de crèche. Ze zal dan twee maand en een half zijn.
    Ik begin compleet te flippen als ik daaraan denk.
    Ik ben zelfstandig en kan dus niet langer thuis blijven voor haar...
    Toen we haar inschreven in de crèche (negen maand geleden) leek dat helemaal geen probleem natuurlijk, toen leek mij dat nog helemaal normaal om haar op zo'n jonge leeftijd naar de crèche te brengen. Maar nu vind ik het een ramp!
    En daar bovenop lees ik nu net op het internet dat baby's (tot 6 maand) negen maal meer kans hebben op wiegendood als ze naar de crèche gaan ipv gewoon wat langer thuis te blijven.
    Ik zie het totaal niet meer zitten...

Andastra
    Guest

Re: Creche / wiegendood

Ik versta je bezorgdheid, ik zit met diezelfde angst, ook al is ons kindje nog niet geboren. Als je zelf voor je kindje moet zorgen dan ben je daar constant mee bezig, maar in de creche kunnen ze onmogelijk om de 2 minuten aan 't bedje staan.

Ik kan je enkel heel veel sterkte toewensen en ik hoop dat je je kindje toch met een beetje een gerust hart zal kunnen achterlaten!

goe bezig Array
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Reputatie Macht
    11

Moby,
    Als ik je een raad mag geven: stop met dergelijke dingen op het internet te lezen of te googelen.
    Je wordt er alleen maar ongerust van, je gaat van alles denken, insinueren,…
    Ik was daar ook bang van in het begin, en nu nog altijd een beetje, maar we moeten vertrouwen hebben in de onthaalmoeders of de kinderverzorgsters die in de opvang werken.
    Het is hun beroep, ze hebben meestal tonnen ervaring en houden de kindjes wel constant onder toezicht hoor. Vooral in het begin en als ze nog zo klein zijn.