|
|
 |
 |
 |
 |
#1098284 - 15/07/2010 16:09
Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen
[Re: Joker]
|
big board fan
Plaats: Gulden Sporenstad
|
Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd. Onbewust? Nee. Automatisch? Ja. Natuurlijk zijn mannen "geprogrammeerd" om naar vrouwen te kijken. In een fractie van een seconde weten wij of een (nieuwe) vrouw in onze omgeving fysiek aantrekkelijk vinden of niet. Vrouwen die al meteen afvallen op bepaalde fysieke eigenschappen, daar blijft het ook bij. Onopvallend, anoniem. Vrouwen die de eerste snelle "scan" doorkomen, worden opnieuw gescand, nu iets nadrukkelijker en intenser. Is ook die scan weer positief dan volgt verbazing: he, een mooie vrouw! Schouders worden gerecht, buik strak getrokken en je kijkt haar aan in de hoop dat ze terugkijkt. Ondertussen worden allerlei prognoses gemaakt of ze lief of eerder wild is in bed en met welk standje je haar wil plezieren. Dit denkbeeldig voorspel duurt toch minstens 2 seconden en dat is méér dan tijd genoeg om op te vallen. Kijkt ze ondertussen nog altijd niet terug dan gaan de schouders weer hangen, de buik plopt naar voor en we sloffen weer verder... Zeg, en vrouwen dan? Als ik een mooie vrouw zie kijk ik daar ook naar, hoor! Heren idem, maar daar kijk ik ook naar de kont :-)) maar ik denk aan niks anders, hoor! Mooie mensen trekken nu eenmaal ieders blik, hoort toch zo? Enkel: bij mannen die een mooie vrouw aanschouwen zit direct dat paringsritueel in hun gedachten... :-))
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
#1098358 - 15/07/2010 17:25
Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen
[Re: Joker]
|
big board fan
Plaats: Gulden Sporenstad
|
Heren idem, maar daar kijk ik ook naar de kont :-)) maar ik denk aan niks anders, hoor! Waarom kijk je dan naar zijn kont? Je wil toch ook inschatten of hij technisch in staat geacht kan worden de furie te berijden? Is niets mis mee om dat toe te geven hoor. Mooie mensen trekken nu eenmaal ieders blik, hoort toch zo? Geen idee. Zelf kijk ik nooit naar mannen. Heb er dan ook geen idee van of een man mooi is of lelijk, aantrekkelijk of niet (mooi en aantrekkelijk willen wel eens verschillend zijn in de ogen van een vrouw, is mijn ervaring). Bah, Joker, het gaat niet zozeer om de fantasie die ik me zou kunnen beleven, neen, ik hou gewoon van mooie mannenkonten. Verder fantaseren dan dat behoeft al wat meer kunst, maar ...wees gerust... ja, ik durf dat. Dus, een knappe man merk jij niet op? Je bent een heel klassiek proto-type dus.
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|