FemiStyle logo
· Adverteren? · Nieuwsbrief · Speel met jezelf · E-cards Stuur deze pagina naar een vriend(in)
FemiStyle magazine
Startpagina Femistyle.be

Advertenties
Online:
8 leden (Judith, Sabke, Vlinder, Pino, shuanita, veerle1980, 2 onzichtbaar), 36 6
, ,
Nieuwe leden
Novastar, hema, ingevds, Miet38, veerle1980
8924 Leden
Statistieken
8924 Leden
44 Rubrieken
20957 Topics
554603 Posts
853 posts in afgelopen 24u
Max Online: 599 @ 25/06/2009 17:08
Zoeken op het web:
Aangepast zoeken
Page 2 of 2 < 1 2
Onderwerp opties
Waardeer dit onderwerp
#1098275 - 15/07/2010 15:48 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Joker]
skivvy Offline
superfemilad(y)

Plaats: leuven
rofl

#1098284 - 15/07/2010 16:09 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Joker]
Unica Offline
big board fan

Plaats: Gulden Sporenstad
Citaat van: Joker
Citaat van: Administrator
Citaat:
Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen omdat zij nu eenmaal zo zijn geprogrammeerd.

Onbewust? Nee.
Automatisch? Ja.

Natuurlijk zijn mannen "geprogrammeerd" om naar vrouwen te kijken. In een fractie van een seconde weten wij of een (nieuwe) vrouw in onze omgeving fysiek aantrekkelijk vinden of niet.

Vrouwen die al meteen afvallen op bepaalde fysieke eigenschappen, daar blijft het ook bij. Onopvallend, anoniem.

Vrouwen die de eerste snelle "scan" doorkomen, worden opnieuw gescand, nu iets nadrukkelijker en intenser. Is ook die scan weer positief dan volgt verbazing: he, een mooie vrouw! Schouders worden gerecht, buik strak getrokken en je kijkt haar aan in de hoop dat ze terugkijkt. Ondertussen worden allerlei prognoses gemaakt of ze lief of eerder wild is in bed en met welk standje je haar wil plezieren. Dit denkbeeldig voorspel duurt toch minstens 2 seconden en dat is méér dan tijd genoeg om op te vallen. Kijkt ze ondertussen nog altijd niet terug dan gaan de schouders weer hangen, de buik plopt naar voor en we sloffen weer verder...

grin

Zeg, en vrouwen dan?
Als ik een mooie vrouw zie kijk ik daar ook naar, hoor!
Heren idem, maar daar kijk ik ook naar de kont :-)) maar ik denk aan niks anders, hoor!

Mooie mensen trekken nu eenmaal ieders blik, hoort toch zo?

Enkel: bij mannen die een mooie vrouw aanschouwen zit direct dat paringsritueel in hun gedachten... :-))

#1098298 - 15/07/2010 16:27 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Unica]
Joker Offline
enthusiast

Citaat van: Unica
Heren idem, maar daar kijk ik ook naar de kont :-)) maar ik denk aan niks anders, hoor!

Waarom kijk je dan naar zijn kont? Je wil toch ook inschatten of hij technisch in staat geacht kan worden de furie te berijden? Is niets mis mee om dat toe te geven hoor. smile

Citaat:
Geen idee. Zelf kijk ik nooit naar mannen. Heb er dan ook geen idee van of een man mooi is of lelijk, aantrekkelijk of niet (mooi en aantrekkelijk willen wel eens verschillend zijn in de ogen van een vrouw, is mijn ervaring).

Gewijzigd door Joker (15/07/2010 16:49)

#1098303 - 15/07/2010 16:32 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Joker]
skivvy Offline
superfemilad(y)

Plaats: leuven
er is niet alleen kijken, er is ook op verschillende manieren kijken. een man kan 'gewoon' zijn voor een vrouw, maar heel aantrekkelijk voor een homo, en omgekeerd, en dat geldt ook voor vrouwen en lesbo's en en - allee ja, enzovoort grin

#1098358 - 15/07/2010 17:25 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Joker]
Unica Offline
big board fan

Plaats: Gulden Sporenstad
Citaat van: Joker
Citaat van: Unica

Waarom kijk je dan naar zijn kont? Je wil toch ook inschatten of hij technisch in staat geacht kan worden de furie te berijden? Is niets mis mee om dat toe te geven hoor. smile

Citaat:
Geen idee. Zelf kijk ik nooit naar mannen. Heb er dan ook geen idee van of een man mooi is of lelijk, aantrekkelijk of niet (mooi en aantrekkelijk willen wel eens verschillend zijn in de ogen van een vrouw, is mijn ervaring).

Bah, Joker, het gaat niet zozeer om de fantasie die ik me zou kunnen beleven, neen, ik hou gewoon van mooie mannenkonten.
Verder fantaseren dan dat behoeft al wat meer kunst, maar ...wees gerust... ja, ik durf dat.

Dus, een knappe man merk jij niet op? Je bent een heel klassiek proto-type dus.

#1098397 - 15/07/2010 18:43 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: cat]
Unknown Offline
fanatic

Citaat van: cat
Ik heb hier nog niet dikwijls gereageerd maar ik begin hier zo mijn bedenkingen te krijgen bij de onderwerpen van de krantenkoppen die hier altijd staan.

Man <=> vrouw
Uiterlijke
Sex, vrijen, minaressen,

Niet dat ik daar niet tegen kan, maar de gazet staat toch vol met veel interessantere dingen.

Als je de krant leest hoef je hier niet veel bij te lezen. Al die dingen staan in elke krant, of dat nu HLN of DS is. (alle redacties nemen alles over van Belga, zie de mop van Woestijnvis! Sinds die mop neem ik die dingen nog met een grotere steen zout dan ik al deed grin ) Meestal kan ik al uitmaken of het hier zal worden overgenomen, zie de opmerking van Cat....dat klopt!

#1099951 - 18/07/2010 13:34 Re: Mannen kijken onbewust naar mooie vrouwen [Re: Joker]
Milnisk Offline
fanatic

Plaats: Antwerpen
ik heb ook zo een scanner bewust en onbewust.
Een man waar geen ton vooraan aanhangt, een mooi v-lijn tussen de schouders en poep, mooi stevige armen mjamie....dan ben ik altijd blij dat ik ogen heb gekregen.

Page 2 of 2 < 1 2

Moderator:  Administrator, Yana85 

Wat zoek je:

Nieuwe onderwerpen
make-up grootmoeder: hulp gevraagd
door Arlyee
Vandaag om 22:08
Gezag
door Cookie
Vandaag om 21:51
Vakantieattest
door Cookie
Vandaag om 21:25
Gpb-opleiding tot kleuterjuf (d-cursus)
door Novastar
Vandaag om 21:15
Nieuwe show philippe geubels
door Kathelijn
Vandaag om 20:06
Reclame

Actieve onderwerpen
Ik ben bang dat ik straks me poes moet afgeven.
door undrentide
0 seconden geleden
"den besten" uit komen eten
door Pino
2 minuten 7 seconden geleden
Wat schaft de pot vanavond : deel zes
door annemarie
11 minuten 3 seconden geleden
telenet-mailprobleem
door Judith
11 minuten 14 seconden geleden
Het grote huwelijkstopic 2010 - deel twee.
door Sabke
13 minuten 21 seconden geleden
Jarigen
Happy birthday ikke_lo.