FemiStyle logo
· Adverteren? · Nieuwsbrief · Speel met jezelf · E-cards Stuur deze pagina naar een vriend(in)
FemiStyle magazine
Startpagina Femistyle.be

Advertenties
Online:
0 leden (), 4 15
, ,
Nieuwe leden
archytas, lily2012, jong20102010, Hnnh, zhaartjuh
8914 Leden
Statistieken
8914 Leden
44 Rubrieken
20920 Topics
552745 Posts
1052 posts in afgelopen 24u
Max Online: 599 @ 25/06/2009 17:08
Zoeken op het web:
Aangepast zoeken
Page 155 of 179 < 1 2 ... 153 154 155 156 157 ... 178 179 >
Onderwerp opties
Waardeer dit onderwerp
#1109098 - 30/07/2010 21:37 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: Blomme]
bereke Offline
big board fan

Moucha, oh super dat je echo goed was! Genieten nu hoor!

Tictac, wat ne rotgyn seg! Trek het u niet te hard aan en in het vervolg gewoon terug naar uwe normale gyn. Ik zou het ook eens bespreken met hem.
En die spuit kan je eventueel ook door een dokter van wacht laten zetten als het nodig is. Hebben wij toen ook moeten doen omdat wij steeds die glazen buisjes helemaal stuk maakten toen we ze moesten openen. En toen we er nog juist genoeg over hadden, zijn we maar gestopt en hebben de dokter van wacht dit laten doen.

#1109601 - 31/07/2010 18:28 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: bereke]
TicTac Offline
board runner

De mama van een vriendin heeft ze gezet en wil het in de toekomst ook wel doen... Maar ze snapte niet dat ik die zelf mocht zetten in mijn bil... Blijkbaar als je verkeerd prikt kan je lam worden ?

Kan het al wat meer relativeren intussen. We gaan er gewoon voor deze maand en zodra mijn gyn terug is, vraag ik een afspraak.
Die mama van een vriendin zei ook dat ik bij een goeie gyn zat en dat die andere echt nen boer is.... (zij werkt in het ziekenhuis)

@ moucha : ben blij dat de echo goed was, geniet ervan

#1110534 - 02/08/2010 09:26 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: TicTac]
grietje Offline
enthusiast

Plaats: vlaams brabant
Tic tac,

Pregnyl wordt vaak intramusculair toegediend, in de spier dus, vandaar dat die in de bil wordt geplaatst. Maar dat mag je zelf niet doen! Moet door dokter of verpleegster gebeuren. Dat hebben onafhankelijk van mekaar mijn dokter, gyn en verpleegster me verteld.

Thuisverpleging in België is makkelijk en gratis, het enige wat je aan uw gyn moet vragen is dat ze jou een 'voorschrift' daarvoor uitschrijft.

#1110541 - 02/08/2010 09:35 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: TicTac]
Peetje Offline
big board fan

Plaats: Limburg
Citaat van: TicTac

Ik ben van Vilvoorde. Denken jullie dat ik beter naar UZ Brussel ga dan ? Of toch maar Leuven ? Bonheiden is ook nog wel te doen.

Ik ben niet helemaal bijgelezen, maar zal toch snel even antwoorden.
Ik ben de vorige keer in Jette geweest, en wij waren daar héél tevreden over. Nu gaan we naar Hasselt, omdat we intussen verhuisd zijn en Jette echt te ver is.

Ik zou in de buurt van je woonplaats gaan ...

#1110542 - 02/08/2010 09:36 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: moucha]
grietje Offline
enthusiast

Plaats: vlaams brabant
Citaat van: moucha
grietje: ergens hoop ik toch nog dat de BN de test gaat tegenspreken.

Ik heb net mijn eerste echo gehad. alles was ok, lengte was ok, en we hebben een mooi hartje zien kloppen. nu 4 spannende weken wachten tot de volgende!

Moucha, nee hoor, BN gaf ook negatief resultaat aan. Vrijdagmorgen de BN gedaan, nog steeds geen regels. Vrijdagmiddag kreeg ik telefoon van gyn (mijn hart sloeg over als ik haar nummer zag), maar nee hoor. Het mag niet zijn. :-(
Zaterdag zijn mijn regels er dan eindelijk doorgekomen.

Ondertussen zijn we sinds zondag morgen gestart met spuiten. De dosis is heel hoog gezet van in het begin, met de hoop dat ik deze keer wel een goede reactie zal krijgen: 's morgens 2 ampullen menopur en 's avonds 2 + 's avonds ook decapeptyl. Aangezien dosis zo hoog is moet ik dus 2 keer per dag spuiten, wat een gedoe. Ik voel me juist een prikbalon.

Maar de spuiten worden nu wat makkelijker gezet, aangezien ik sinds vorige keer 2 kg ben bijgekomen, waardoor als ik zit toch een beetje vel tussen mijn vingers kan nemen.

Dus nu spuiten, en deze vrijdag eerste FM. Ik hoop deze keer op een betere oogst!

Een dikke proficiat met jouw echo!!! Super!! Ben zo blij vr jou! Geniet ervan :-)

#1110701 - 02/08/2010 12:06 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: grietje]
soezake Offline
big board fan

Plaats: Leuven
Grietje, wat jammer. Gelukkig klinkt het alsof je al met volle moed gestart bent aan de nieuwe poging. Hopelijk slaat de verhoogde dosis goed aan en krijg je deze keer een hele mooie 'oogst'.

TicTac, wat een vreselijke gyn, zeg. En inderdaad, pregnyl moet meestal intramusculair en dat laat je beter door een verpleegkundige doen, tenzij je er zelf een cursus voor gekregen hebt of zo.
Hopelijk krijg je ondanks dit alles toch goed nieuws deze maand!

#1111017 - 02/08/2010 15:33 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: soezake]
Peetje Offline
big board fan

Grietje: zo jammer, maar ik zie dat je er weer tegenaan gaat. Ik duim voor een goede oogst!

Moucha: proficiat met de echo, geniet ervan!

TicTac: gaat het? wanneer komt je gyn ook weer terug?

Hoe is het met de rest van de dames?

Wij moeten woensdag weer naar Hasselt, bekijken hoe we verder gaan. IUI, IVF, nog iets anders? Ben benieuwd, en ook wel een beetje zenuwachtig.

#1111048 - 02/08/2010 15:55 Re: Het moeilijk zwanger worden kletshoekje: deel 2 [Re: Peetje]
misan Offline
board runner

@moucha: feestjebouwen wat zo een flikkerend vlekje op een echo kan doen hè smile geniet ervan!

@grietje: hopelijk vrijdag al een mooi aantal follikels te zien... je zal je ondertussen al wel een speldenkussen voelen, maar als het resultaat er is, zal je dat snel vergeten zijn. Ik duim voor je!

@tictac: wat een onbeschofte gyn! De kans bestaat natuurlijk dat je pco hebt (aangezien je clomid krijgt), maar een gyn moet toch wel het verschil zien tussen een follikel en een cyste! Doe maar verder zoals je bezig bent en stel je vragen volgende keer aan de vaste gyn.
Ik heb elke keer mijn pregnyl zelf gezet en dat was gewoon in de buik...

@peetje: ik duim voor woensdag! Tuurlijk ben je zenuwachtig, maar het zal misschien ook wel een opluchting zijn als er een actieplan is!

Page 155 of 179 < 1 2 ... 153 154 155 156 157 ... 178 179 >

Moderator:  Administrator, Yana85 

Wat zoek je:

Nieuwe onderwerpen
Dringend:kitten gevonden!!!
door fiekesof1979
Gisteren om 20:59
Belgacom opgezegd: wat met de B-box?
door Mariposa
Gisteren om 20:03
Diploma geschiedenis
door Rhapsody__