grietje: ergens hoop ik toch nog dat de BN de test gaat tegenspreken.
Ik heb net mijn eerste echo gehad. alles was ok, lengte was ok, en we hebben een mooi hartje zien kloppen. nu 4 spannende weken wachten tot de volgende!
Moucha, nee hoor, BN gaf ook negatief resultaat aan. Vrijdagmorgen de BN gedaan, nog steeds geen regels. Vrijdagmiddag kreeg ik telefoon van gyn (mijn hart sloeg over als ik haar nummer zag), maar nee hoor. Het mag niet zijn. :-(
Zaterdag zijn mijn regels er dan eindelijk doorgekomen.
Ondertussen zijn we sinds zondag morgen gestart met spuiten. De dosis is heel hoog gezet van in het begin, met de hoop dat ik deze keer wel een goede reactie zal krijgen: 's morgens 2 ampullen menopur en 's avonds 2 + 's avonds ook decapeptyl. Aangezien dosis zo hoog is moet ik dus 2 keer per dag spuiten, wat een gedoe. Ik voel me juist een prikbalon.
Maar de spuiten worden nu wat makkelijker gezet, aangezien ik sinds vorige keer 2 kg ben bijgekomen, waardoor als ik zit toch een beetje vel tussen mijn vingers kan nemen.
Dus nu spuiten, en deze vrijdag eerste FM. Ik hoop deze keer op een betere oogst!
Een dikke proficiat met jouw echo!!! Super!! Ben zo blij vr jou! Geniet ervan :-)