ik twijfel eraan om terug met een kuur te beginnen.
Tijdens mijn puberteit heb ik één reeks genomen en het ging beter zolang ik het nam... nadien is de acné teruggekomen.
Daarna heb ik nog een kuur genomen (iets korter) en ook toen - zolang ik het nam bleef de acné weg, van zodra ik stopte kwam alles terug.
Helaas heb ik de uiterst slechte gewoonte er niet 'af' te kunnen blijven... met als gevolg meet wondjes dan effectief "puisten" op m'n kop... en ik zie er soms echt niet uit. Ik gebruik dagelijks dermalogicaproducten en geef daar best wel wat geld aan uit want da's niet goedkoop maar dat helpt dus niet veel aangezien het ene wondje nog niet is genezen alvorens de volgende 'bult' er al staat... Ik zou graag zo eens ne verse start nemen om dan te proberen met die verzorgingsproducten alles onder controle te houden.
Ik ben nu 26jaar en zou graag eens een gezicht hebben dat niet lijkt op de puber-next-door

Ik hoor soms dat mensen met een kuur roaccutane er echt effectief van verlost zijn. Helaas heeft dat bij mij nog niet geholpen maar ik zou het nog maar eens proberen... Een anticonceptiepil doet bij mij niets qua acné.
Neveneffecten waren bij mij idd droge lipjes en een héél droge huid. De eerste kuur had ik kloofjes in m'n neus van de droogte - die deden echter wél enorm veel pijn. Maar als de acné er écht mee zou wegblijven kies ik er direct weer voor.